20 de des. 2010

FELICITATS, GLOBUS!!!

Ha arribat el gran dia. Ha arribat i ja ha passat. I tots i totes us n'heu sortit amb nota!! L'esforç ha valgut la pena, les hores d'assaig han donat el seu fruit i per damunt de tot, US HO HEU PASSAT TAN BÉ...!!! Us mirava la cara i es veia: ho estàveu disfrutant a cada segon!!!

Espero que aquesta experiència us acompanyi TOTA LA VIDA. Espero que aquesta diada del 20 de desembre us quedi per sempre en la vostra memòria i espero que aprofiteu aquesta alegria que ara us acompanya per SER GRANS PERSONES, per ajudar, per compartir, per viure plegats, per ser molt i molt feliços -i fer-ne als altres-.

El trimestre s'acaba. L'any 2010 també. Descanseu durant les vacances de Nadal, de gener a juny caldrà treballar. TREBALLAR MOLT. Però ara sé que si voleu, us en sortireu. Com us n'heu sortit avui.


FELICITATS A TOTS I A TOTES!!! Una abraçada GEGANT!!

MARTA

10 comentaris:

  1. És un escrit molt maco i detallat, les fotos són molt xules, jo només arribar a casa m'he posat a veure el que havia gravat el meu pare i m'ha semblat una obra de teatre xuliiiiiiiisima!!!! I ara quina nota ens posaràs? un 10 oi?... bé, demà ja en parlarem.
    Maria Alberich.

    ResponElimina
  2. Hola a tots i totes,
    jo us volia dir que per a mi ha estat un plaer poder compartir aquest espectacle amb vosaltres. Sou una classe molt xula i m'heu fet sentir molt a gust a l'obra. Aquesta vegada si em pregunteu la nota, us posaré un 11. Je, je.
    Petonets per tots.
    Marta López.

    ResponElimina
  3. Ha estat una experiència inolvidable, he experimentat tot tipus d'emocions, des de la por, als nervis, a l'alegria...
    M'ho he passat d'allò més bé. Aixó serà un record quan siguem més grans i ens adonarem que a sise erem un molt gran equip i també pensarem que primaria va ser una etapa de la nostra vida i a partir de aquí em de continuar-la com ho em fet ara ah! peróencara ens queda tots els dos trimestres per fer coses com aquestes.

    Àlex Gracia

    ResponElimina
  4. Hola classe de sisè sou un grup extraordinari i us va quedar molt bè .Jo crec que si us tingues que posar nota us posaria un 133 o més .Jo quasi em vaig posar a plorar de l'emoció bé ho puc dir no em vaig posar a plorar .
    No vaig ser la única no??????????
    Bé sisè incloida la Marta felicitats.
    Esther Bescós.

    ResponElimina
  5. Ens va quedar molt bé tan al matí com a la tarda. Al matí, la Montse Bernadí i la Trini Girabent, van ser molt generoses, La Montse ens va posar un deu i la Trini un 27. I la Marta al matí ens va posar un 7,5!! Que egoista, els altres punts se'ls va quedar ella!! És broma! La Marta vol que entrem preparats a l'eso i per això és tan estricte.
    Per cert, als pares, segruíssim que van felicitar a tots els globus, perquè ho vam fer molt bé! Els hi va encantar. I jo crec que ho fem millor que el vídeo que hem vist avui dels professionals, i també som més wapos!

    Anna Muñoz

    ResponElimina
  6. CONTE DE NADAL
    Charles Dickens és tot un clàssic, i una de les seves obres més llegides és el 'Conte de Nadal', la història de l’avar Scrooge… El relat de l’autor anglès ens permet somniar en una utopia, la utopia de la nit de Nadal, en la que les dues cares del món, els pobres i els treballadors, d’una banda i els banquers i rics, de l’altra, comparteixin les seves riqueses per poder tenir tots una nit Nadal com cal …


    Poc podria imaginar Charles Dickens quan va escriure aquest compte, que el 20 de desembre del 2010, els nens i nenes de sisè de l’escola Nostra Llar de Sabadell, sota la magistral direcció de la Marta Pont i la Marta López, aconseguirien que la totalitat del públic que els mirava s’emocionessin, riguessin i ploressin amb una adaptació magnifica de la seva obra.

    Amb gran il·lusió la classe de sisè ens va convidar a la representació del Conte de Nadal que ens oferirien a “casa seva”, al gimnàs de l’escola….Ens conviden a una sessió en què la màgia, fugint dels grans artificis, sense lluentons ni cops d’efecte, només la màgia que neix del treball que na Marta Pont i na Marta López han aconseguit treballant dur amb un grup de “cadells pre-adolescents”. Una màgia que penetra dins del cervell i dins del cor dels espectadors…

    Aquí, al gimnàs de l’escola Nostra Llar, com si d’un gran espectacle d’il·lusionisme es tractés, els actors i actrius meravellosament dirigits per dues magnífiques persones i professionals, ens mostren com amb pocs elements, amb senzillesa i naturalitat, però amb molt esforç i treball, i sempre treballant en equip, es pot aconseguir que el públic s’abandoni completament a la il·lusió.

    Els pares, germans, amics i familiars dels nens i nenes de sisè vam anar al teatre sense cap mena d’expectativa, només ens vam deixar portar per la fantàstica i singular sorpresa que amb tanta il·lusió ens havien preparat els nostres fills.
    D’aquesta manera es comprenen els espontanis aplaudiments del públic entre escenes, implicats fins a la medul·la i que es diverteixen a plaer, fins a la merescuda ovació final. Magnífic espectacle! L’enhorabona més sincera!

    Tant de bo us pogués dir : - No us la perdeu, si el que us agrada és riure seguit i de veres, si el que us agrada es plorar i emocionar-vos, si el que us agrada és veure el resultat d’un bon treball en equip, no us la perdeu.... però...

    Aquesta representació, era única, inigualable, inimitable, era exclusiva per a nosaltres,i ha estat EL MILLOR REGAL DE NADAL que ens podíeu fer!!!

    Gràcies per aquest regal que ha quedat per sempre més en un lloc privilegiat del meu cor, un milió de GRÀCIES!

    Heu demostrat el que sou capaços de fer, SOU ELS MILLORS, i amb aquest esperit podreu aconseguir tot el que us proposeu en aquesta vida, estic segura. NO CANVIEU MAI!!!

    Esther Bescós

    ResponElimina
  7. Enhorabona a tots i totes.
    L'obra em va agradar molt, però encara més veure un grup cohesionat amb un objectiu comú. Això és fer pinya!!
    Felicitats i bon Nadal a tothom

    Marifè, mare de la Irina
    Per cert, la presentació de la Irina encara no hi és...

    ResponElimina
  8. Un 10, simplement, sense més comentaris. Felicitats

    ResponElimina
  9. Hola!
    Quina obra que vam fer oi globus? Vam arribar ALT, ALT!
    Ho vam fer 10 tan per els petits com als no tan petits ;D( Eeh MARTA? )
    Avui hem fet l'amic invisible!
    Segur que la majora s'ha quedat content amb el seu regal!!

    QUE MACO ÉS CELEBRAR UN NADAL AMB ELS AMICS I FAMÍLIA!

    ResponElimina
  10. Hola a tots,
    ens va quedar molt bé i a que jo estic guapa a la foto que surt a sota de tot del text!

    Yasmina Soldevilla Ben Abdelouahid

    ResponElimina