16 de juny 2011

ÈPOCA DE CANVIS...!

Aquest matí, el Pol, la Carlota i la Mireia, tres ex-alumnes de l'escola, han vingut a la classe de 6è a parlar-nos una mica del pas que estem a punt de fer cap a l'Institut. Ens han parlat tan de l'escola Industrial com de l'escola Pia i tot el que ens han dit ens ha servit per fer-nos una mica més la idea del que se'ns acosta...!
Ens han recomanat estudiar molt, tenir bona actitud i anar tranquils, doncs -segons ells- el canvi tampoc és tan bèstia...!

Gràcies a tots tres i ens veiem ben aviat!!!




Per no perdre la costum, adjuntem imatges de la sessió!!!

4 comentaris:

  1. La conversació ha estat interessant i he après una ,ica més del que em trobaré el any vinent i bueno estic un pel espentat per l'ambient però per l'altre banda tinc ganes que arribi el moment.

    NIL MATAIX I SANJUAN

    ResponElimina
  2. Bon dia Noies i nois,
    Crec que és una sort haber pogut gaudir d'aquesta experiència. Estic segura que ha estat molt útil poder compartir amb ells el que més us preocupa, i estic convençuda que ells han sabut respondre, ja que ja han passat el que vosaltres esteu experimentant.

    Una abraçada a tots!!
    Laura

    ResponElimina
  3. L'Oriol Cardona ha tingut problemes per penjar el seu comentari. M'ha demanat que hi deixi escrit això:


    Jo ja tinc ganes d'anar de vacances, tot i que... Tambe tinc ganes d'anar a l'institut!:)

    Gràcies!
    Oriol Cardona Giribet

    Gràcies per dir-hi la teva, Oriol!
    MARTA

    ResponElimina
  4. Ai, .... d'aquí a 4 dies hi haurà tres o quatre de vosaltres fent els "xuletes" explicant les experiències vostres de l'Insti.
    Que disfruteu força!
    Bon cap de 7mana.
    Lali

    ResponElimina