7 de nov. 2011

ANAR A LA MOLA, MOLA!!!

Dimarts 25 d'octubre vam pujar a l'autocar amb destinació la Mola

Quan vam arribar, vam pujar Coll d'Estenalles amunt. El cel estava emboirat i les espectatives d'entrada no eren massa bones...!Al cap de 3/4 d'hora vam esmorzar al peu del Montcau, on havia mort el Joan Maragall. (bé això no ho tenim massa clar. El que és cert és que hi ha una pedra que ens recorda la seva figura i la seva obra!)

Després d'esmorzar, vam anar tirant fins arribar a la cova del drac, semblava que ens queia a sobre.
Al cap d'una estona estavem passant per un barranc equivocat, on hi havia roques d'un estimbat que en diuen "Pas de Mico". Al terra hi havia uns trossos amb molta humitat, i de vegades reslliscava, però no ens va passar res més que alguna relliscada de cul de tant en tant!.
Després de girar vam encarar el darrer tram. Era una pujada molt gran amb pendent la qual vam seguir amunt, al mirar amunt, allà a l'horitzó, ja vam veure l'ermita de la Mola.
Ens vam asseure a respirar de l'esforç, i els profes van començar a córrer per ser els primers en arribar al cim. Alguns de nosaltres ens hi vam apuntar i vam fer el darrer esforç. Un cop dalt, i després de fer les fotografies de grup de rigor, vam dinar allà. Hi havia dos cavalls i un ase català, els varem tocar, i a l'ase li vam donar de menjar.Ens vam fer moltes fotos, podeu veure-les a la web de l'escola, valen la pena!

Per baixar, vam fer-ho pel camí de Can Robert i ens vam creuar amb els burros que carregaven le begudes i menjars del restaurant.

En arribar a baix, l'autocar ens esperava i vam marxar cap a casa molt feliços per l'experiència d'una gran primera sortida!

Lluís Fernández, Bernat Argemí, Clàudia Haro i Júlia Dauder.

1. Super divertiit!! M'ho vaig pasar superbé!!

2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

3. ja he aconseguit ferme seguidor aveure si ara puc publicar conetaris!!!! adeu companyassss

4. Jo a la Mola m'ho vaig passar fantasticament bé! Va ser una expèriencia super "xula" i molt divertida!!