31 de març 2012

ESMORZAR DE PRIMAVERA!!!

Nois i noies de 6è!!!

Els vostres estimats tutors us deixem penjades unes fotografies del gran esmorzar primaveral d'ahir divendres. Heu quedat tots ben guapos i guapes, no??? Doncs au, esperem que al llarg d'aquests dies de vacances hi deixeu escrits els vostres comentaris!! (Ah, i abans de prémer l'enter... Repasseu la ortografia eh!!!)
Bones vacances a tothom...! Descanseu i agafeu forces que ens espera el tram final!!!

Un parell d'abraçades per a cadascú!!!.






ISMAEL i MARTA

9 comentaris:

  1. Jo m'ho vaig passar super bé en aquell esmorzar primaveral!
    També m'ho vaig passar molt bé en les piràmides dels tobogants,va ser molt emocionant!!
    A la tarda, va ser super divertit ballant, l'unic que no amb va agradar de tot el dia va ser la CALOR!

    ResponElimina
  2. Jo m'ho vaig passar molt bé però es que el Lluc es va passar una miqueta la aigua pero va ser divertit!!!. El parc amb la tirolina,tobugans.... i la tarda quina Calor!!.Portaven un sac enorme ple de confeti!!!!

    Ens vem quedar CONFITATS ( aquesta paraula ja sé que no queda gens bé)

    BONES VACANCES 6È!!!!!

    ResponElimina
  3. Espero que tothom s'ho vagi passar molt be el divendres pero ara descançerem perque el segon trimestre era molt dur

    i el tercer?

    ResponElimina
  4. Doncs jo també m'ho vaig passar super bé! Va ser molt divertit! I a la tarda, pff quina calor! Però amb el grup d'animació i els confetis va ser un dia molt especial, per mi!
    Espero que per vosaltres també! :D

    ResponElimina
  5. Quina gana que em veure aquells boníssims esmorzars!

    BONES VACANSES!

    ResponElimina
  6. Es veritat, feia una bona pinta aquell esmorzar...
    Jo m'ho vaig passar molt bé durant tot el diá, i quina calor que va fer!!!

    ResponElimina
  7. A mi em va agradar molt aquell esmorzar, i a la tarda... QUINA CALOR!! Menos mal que la Pilar i la Silvia tiraven aigua... Jiijiji, i el grup d'animació ho va fer fenomenal; i amb el confeti? Buah! va ser super xuli! :D

    ResponElimina
  8. Marta i Ismael soc la clàudia Arnau i us proposo que podriem actualitzar aquest bloc perque si no thotom es quedera m olt aixefat sense aquest bloc, que en dieu?

    ResponElimina