20 de set. 2012

PRIMERES PRESENTACIONS!!!

Hola  blocaires!
Som quatre alumnes de 6è B, estem aquí junts per presentar-nos. Som bons estudiants i tenim moltes coses en comú: ens agrada molt la pizza i també els esports. De grans, l'Àngel vol ser policia, el Victor, periodista, el Joan, pilot d'avió i la Irene vol ser... Rica!
Tots quatre tenim moltes ganes de fer 6è!



Hola! Nosaltres som quatre dels vint-i-vuit nens que formem la classe de 6è B. Som la Núria, l'Èric, la Sara i el Gerard. Tots hem nascut al llarg de l'any 2001. Ens agrada molt fer esport, sobretot futbol i bàsquet. Els nostres hobbies són aquests:
Gerard: Atletisme.
Èric: Llegir còmics i jugar a futbol.
Sara: Escoltar música.
Núria: Ballar Hip-Hop i la dansa en general.
Fins aviaaaaaaaaaaaat!!!










Hola! Doncs nosaltres també som de 6è, és clar. Els nostres noms són: Idoia, Ion, Anna i Joan. En general som un grup que ens agrada molt l'esport i l'estudi i sobretot, esforçar-nos al màxim amb tot!
- Hola què tal? Sóc el Joan Llovera , sóc un nen estudiós i molt bromista. M'agrada fer Mates i odio l'Art.
- Hola, sóc l'Ion Serra. M'encanten els animals i el futbol sala. Sóc alt i tinc el cabell marró fosc i rinxolat.
- Com us va? Sóc la Idoia Garriz i estic orgullosa de fer 6è. M'agrada que les coses surtin bé i espero que sigui un curs especial.
- Hola, em dic Anna i m'agrada molt ballar i estudiar. Aquest any estic disposada a treure molt bones notes



Bon dia, som la Judit, el Bernat, la Marina i l'Albert de 6è B i tenim entre 10 i 11 anys. Ens agrada superar-nos fent els nostres esports preferits. També ens encanta fer coses tots junts com per exemple, anar a fer una calçotada o celebrar la revetlla de Sant Joan.
En fi, esperem que us agradi molt aquest bloc.





4 comentaris:

  1. M'agraden aquests proposits i formes de ser :D

    ResponElimina
  2. M'encanta! Tinc ganes de que veieu les altres presentacions!

    PETONETS :)

    ResponElimina
  3. Espero que tothom li agradi el blog, ja que ara ens coneixen!!!

    ResponElimina