19 de nov. 2012

ENTREVISTA A LA MARIA!


La Maria és de la classe petita. Jo hi vaig una miqueta cada dia i allà jugo a l’ordinador  i faig molta feina.
La Maria és guapa i carinyosa i a mi m’estima molt. Avui li faré una entrevista.

  1. Maria, t’agrada la teva feina?
Sí, m’agrada molt.
    
  1. Maria, com que sé que vius a Barcelona, t’agrada la teva ciutat?
Si m’agrada força tot i que de vegades, tanta gent i soroll m’atabala una mica.
   
  1. Quines coses t’agraden de la teva feina?
M’agrada ajudar els nens de la classe petita i veure’ls feliços.

  1. Creus que sóc molt treballador?
Crec que sí, que ets molt treballador i a més ho fas molt bé.

Gràcies, t’estimo molt!



7 comentaris:

  1. Molt bé Marc, ho has fet molt bé!

    ResponElimina
  2. que xulo marc a qui sera la pròxima entrevista ?

    ResponElimina
  3. Carai Marc, ets un bon entrevistador !!

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. Marc ets un crac i un màquina fent totes aquestes entrevistes et felicito Marc!!!!!!

    Ariadna B)

    ResponElimina
  6. Ets un super entrevistador Marc. Molt bona feina. Felicitats!! Javi Barba.

    ResponElimina