6 de juny 2013

SEGUIM AQUÍ!!!


Bon dia, famílies...!
Tornem a ser aquí, a veure si avui ens és més fàcil actualitzar aquest bloc. El fet és que la xarxa wifi no és de les més ràpides del món i ens porta alguns problemes.
Ahir dimecres matí vam jugar a petanca, vam ballar i inventar-nos unes bones coreografies, vam jugar a tenis taula i a esquaix i vam fer un concurs de tir amb arc. Tenim un nom guanyador, algú s’imagina qui és?
A la tarda, gran viatge mogudet, mogudet a Cadaqués, on vam comprar alguna coseta i vam gaudir de les meravelles del petit poble mariner de Salvador Dalí. A la nit, més tirolina i joc de pirates per acabar amb una petita sorpresa: un tastet de discoteca per anar ben “descansats” al llit.
Avui dijous matí hem escalat a un rocòdrom, hem fet un taller d’estampació de samarretes molt galàctic i ens hem fet uns braçalets que ens faran “molar” molt durant tot l’estiu. Ah, també hem fet uns tocs al mini-golf!!!
Estem molt bé, famílies. Fa solet, ens entenem molt amb tots i mengem estupendament! Gràcies pels vostres comentaris i ens veiem demà... Ostres, que ja se’ns acaba!!!
Petons per a tots!
FRANCESC, JAVI i MARTA


22 comentaris:

  1. Arribareu destrossats a casa anb tanta activitat. Un petonas a tots i sobretot a la Irene.

    ResponElimina
  2. Buffff, quin estres, això és fruir de la vida a tope. Ànims a tots i totes!

    ResponElimina
  3. Estem estudiant medi i la Clàudia veient les fotos recorda l'any passat i no sé si aconseguirem estudiar més ...

    ResponElimina
  4. Disfreteu molt que aquestes minivacances ja s'acaben.
    Una abraçada a tots

    Raquel Ramírez

    ResponElimina
  5. Què bé que us ho esteu passant, continueu gaudint a tope i gràcies per comunicar-nos-ho!!!!

    Fins demà!

    Familia Anton Gibert

    ResponElimina
  6. Quina enveja que feu, té tot molt bona pinta!!!!!!!!!!!
    Disfruteu molt i una abraçada a tots i totes.

    Familia cruz Tomàs

    ResponElimina
  7. Realment feu molta enveja! Solet, activitats xules i emocionants, bon rotllet en commpanyia dels amics....
    Ideal per rebaixar el grau d'estrès de final de curs, oi profes ?

    Disfruteu molt, no deixeu res al pap, tireu la casa per la finestra!

    Molts petons i alegria

    Marta i Miquel Àngel

    PD.el Ferran està rabiant mentre fa deires de castellà (ecs!), només li consola pensar que el curs vinent li tocarà a ell.

    ResponElimina
  8. Oooooohhhhhh!!!!!!! Com m'agradaria tenia 12 anys (o ser profe de sisè) i poder estar amb vosaltres...Costa Brava, mil activitats genials, envoltat d'amics, bon rotllo....sona fantàstic...dies i moments com aquest es recorden després TOOOOOOTA la vida!!!!
    Raquel

    ResponElimina
  9. ostres nois, això sí que son unes bones vacances !!!!!! vinga, disfruteu d'aquests dies tots junts i guardeu els bonics records per sempre, que això no us ho treu ningú !!!!

    Fins demà, guap@s !!!!!!!

    Esther i albert, pares marina

    ResponElimina
  10. Ostres!!! Que ràpid que han passat aquests dies!!!
    Acabeu de gaudir de l'estoneta que us queda junts que, com diu la Raquel, són moments que no s'obliden!!!

    Fins d'aquí una estoneta!!


    Teo, Uma, Gonzalo i Berta

    ResponElimina
  11. que bé que ens ho hem passat!!! jo em volia quedar allà!!
    sens dubte han estat les millors colònies!! Hem disfrutat i ens ho hem passat genial!
    Mai oblidaré tots aquests moments que hem passat junts 6è! Us estimo moltíssim companys, gràcies per fer-me passar unes grans colònies!!
    VISCA SISÈ I VISCA CALA MONTJOI!!!

    ResponElimina
  12. És veritat aquests quatre dies han sigut els millors de la meva vida !!
    jo tb dono moltiiiiissimes gràcies a tots els monitors de cala montjoi i especialment a la Marta, el Javi i el Francesc !! :)

    Núria ;)

    ResponElimina
  13. Ens ho hem passat perfecte!!!
    Estic destroçada, pero ha valgut la pena!!!
    Quins bons records, aquestes colonies mai les oblidaré!!!!!
    Com diu la Núria, jo tmb dono gràcies a tots els monitors de Cala Montjoi i al Francesc, la Marta i el Javi.

    Marina ;)

    ResponElimina
  14. estic destroçat, però m'ho he passat genial!!! han sigut les millors colònies de la meva vida, m'hi hauria quedat una setmana més (perdó als pares) es que s'estava molt i molt bé...
    Gràcies als monitors i especialment als nostres profes que sou genials.

    Pol

    ResponElimina
  15. jo tmb m'ages kedat una setmaneta es pero sembla q no ha pogut ser....gracies als monis i als profes per aquestes colonies ! les millors colonies de la meva vida!!

    ResponElimina
  16. Bufff... Estic reventat, es k entre les piragües, la discoteca i l'excursió... Això si, ens ho hem passat genial ! Han estat les millors colònies de me vida! Llastima k no les podem repetir... Espero no oblidar-les mai!!

    Una abraçada blocaires!
    Joan

    ResponElimina
  17. Han sigut unes colònies... INOLVIDABLES !!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  18. He disfrutat molt en aquestes minivacances, m'agradaria tornar-les a repetir una altra vegada.
    Pau P

    ResponElimina
  19. Hola nois i noies...! Us asseguro que pels tres mestres també han estat uns dies molt especials.
    Al llarg del curs us hem vist créixer, agafar responsabilitats, prendre decisions, ser cada dia més autònoms i responsables i tot això ho hem comprovat molt intensament durant aquests quatre dies!
    Gràcies per deixar-nos-hi participar i ha estat un plaer compartir aquest tram de viatge amb cadascun de vosaltres!!!
    Tres abraçades!!!
    FRANCESC, JAVI i MARTA

    ResponElimina
  20. Vam disfrutar tots moltissim tot i que anavem a dormir molt tard.
    Va estar molt dibertit m'ho vaig passar genial!

    ResponElimina
  21. Eiii!!
    Ja tenim 200 seguidors!! Tot un rècord!!
    Felicitats a les tres generacions de sisè!!

    Joanllu

    ResponElimina
  22. van ser les millors minivacances de l'historia m'agradaria tornarles a fer pero amb mes dies ojala pogues tira enrera i recordar aquell moment de l'ultima nit a cala monjoi cuan la marta en va parla amb una alegría pero a la vegada tristeza i cuan ens va cantar la canso va se molt i molt divertit i a la vegada tris us estimooooo molt sisè

    ResponElimina