20 d’oct. 2010

ELS DARRERS "PROTAS" DE LA CLASSE.

Hola a tothom:
Em dic Carles, tinc 10 anys.
Visc a Sabadell i vaig a la classe de 6è a l'escola Nostra Llar i tinc un germà.
El meu menjar preferit són les patates fregides. M'agrada jugar amb els amics i jugar amb la consola.
El número que em porta més sort és el 7.










Hola ,sóc el Josep Roig , tinc onze anys, vaig néixer a Barcelona i ara visc a Sabadell m'agrada anar de camping amb els meus amics que també són de l'escola: en Jaume, l'Alba i la Irina. M'agrada estudiar l'anglès a la meva academia - que no és meva, eh!- i també jugar a futbol i jugar amb l'ordinador.










Hola, jo sóc la Maria Herrero, tinc 11 anys i el meu aniversari és el 10 de Maig.
M'encanten els nens petits i els gossos, que per cert, tinc una gosseta.
Tinc una casa a la muntanya i al poble hi tinc molts amics.
Sóc bastant riallera i m'encanta ballar i veure dansa clàssica. Ja ho sabeu tot, adéu!











Hola,em dic Pol Casaramona Penas. Tinc dos germans, els dos són més grans que jo. Tinc onze anys, visc a Sant Quirze del Vallès. Vaig néixer a Sabadell, vaig a l'escola a Sabadell i la meva mare també hi treballa aquí. Tinc els meus avis aquí a Sabadell.










Hola a tothom i bon dia, sóc l'Oriol Cardona de sisè. M'agrada jugar a futbol i no m'agrada fer la roda, el pi, la tombarella... de gran m'agradaria ser advocat o tenir una botiga que es digués "Sempre estiu".









Em dic Raul. Tinc 11 anys vaig néixer al Taulí i visc a Sabadell al costat de l'escola Nostra Llar, on actualment hi faig 6è.
El meu hobbie és el futbol, ara jugo a un equip que es diu Escola de futbol de Sabadell.



Hola, sóc l'Alba Mateu , tinc 11 anys, visc a Sabadell i vaig néixer a l'hospital de Barcelona. Ara faig 6è a l'escola Nostra Llar, sóc alta tinc els ulls de color marró, tinc els cabells llargs, castanys i mig rinxolats. M'agrada molt dibuixar i fer manualitats. El meu jugador preferit és el Gerard Piqué.
Espero que aquest curs ens ho passem molt bé i siguem molt estudiosos. Crec que serà el curs més fantàstic de tots.

3 comentaris:

  1. m'agraden molt les fotos que els hi has fet als nois i noies "els protas de 6è"

    ResponElimina
  2. Per fi, ara ja hi som tots!!
    Ara podem lluir la nostra cara a tots, i que tots puguin saber com ens diem!

    Jordi Valls

    ResponElimina
  3. He, he, sí Jordi...
    Tot i que... Les fotos de la gent de la primera presentació, ja no hi són!!! (les vaig haver d'esborrar per fer espai, ja que no les havia reduït i ocupaven massa!!!)

    Avís a tothom: No patiu que no tornarà a passar, ara ja hem après a reduir-ne el tamany!!!

    Bona nit!

    ResponElimina