23 de febr. 2011

-CLASSE DE CIÈNCIA AL MNACTEC-

Avui 23 de febrer, 27 alumnes de 6è i dos adults, hem "trenejat"fins a Terrassa i un cop allà ens hem arribat fins al Museu de la Ciència i la Tècnica. Hem viatjat per tots els tipus d'ENERGIA, hem vist coses interessants, hem experimentat, descobert, conegut, fet hipòtesis, arribat a conclusions i per sobre de tot, hem fet molta ciència!!!
Els comentaris que a partir d'ara farem TOTS ELS I LES ALUMNES DE 6è us ajudaran a acabar d'entendre moltes coses. 
Al migdia hem caminat fins al parc de Sant Jordi, on hi hem dinat, i jugat amb gran intensitat. Si voleu també us en comentarem més detalls.
L'experiència del viatge en tren també ha estat molt bé.

De moment aquí va una petita mostra en imatges, molt aviat hi afegirem l'enllaç a tot l'àlbum sencer.

I finalment, un apunt de la Marta i el Jordi -adults que ho han viscut-: Felicitats a totes i a tots per les ganes, la bona actitud i predisposició, la implicació en tot, i l'alegria que heu vessat durant tot el dia! Ara recordeu que a classe cal seguir per aquest camí eh!

14 comentaris:

  1. A mi em va agradar molt.
    Mira que ha mi, si el museu no és d´animals "fauna", m´avorreixo, pero en aquest museu no em vaig avorrir gens!
    M´ho vaig passar molt bé

    Jordi Rodríguez

    ResponElimina
  2. Hola seguidors!!!!!!!!!
    Waaa, m'estic tornant boja, és el tercer cop que escric un comentari, i es borra!
    Que xula va ser l'excursió!!! Va estar fantàstica.
    Interior, casa dels seguidors del blog de sisè (Música We will rock you Queen) Al museu de la ciència hem anat avui, i a Terrassa ens hem divertit, però ara ens hem de pirar, QUINA PENA QUE ENS FA! Jo volia més museus, més museus, jo volia més museus, més museus.


    Ara estem fent el seguim el fil... La muntanya misteriosa...

    (Música terrorífica) Tatatatan...

    ResponElimina
  3. Hola "bloggeros", bona excursio aquesta, llastima que jo ja hi havia anat fa poc i m'hen recordava de casi tot, l'unic nou que vaig poder veure va ser "l'Audio in" (crec que es diu aixi) força interesant, ja que es podian sentir narracions de formes diferents, com sent la gent amb aquell problema d'oida o l'evolucio de la "parlaria" dels nens.
    Total força interesant i divertit (recomanat).
    I el parc que vam anar a dinar, doncs, era una parc, res sobrenatural.
    Us deixo. Que paseu un bon cap de setmana!!!!!
    Eduard Coll

    ResponElimina
  4. Marta:
    FEU MÉS COMENTARIS!


    (Música terrorífica) Tatatatan...

    ResponElimina
  5. Ha, ha, ha... Anna no riguis no... Ja saps que m'agrada molt veure els comentaris ben plens de les entrades al Bloc de 6è...!
    Per cert, remirant-me les fotografies m'he fixat en una cosa. Mireu-vos bé la de grup sota les lletres d'MNACTEC. No hi trobeu a faltar a ningú??? Fixeu-vos-hi bé i digueu-me què o qui hi trobeu a faltar i... ON ES DEURIA HAVER POSAT??? ( I jo no sóc, perquè feia la foto...)
    Au, primera enigma a resoldre...!
    MARTA

    ResponElimina
  6. Acabo de mirar les fotografies i he vist que us ho vau passar molt bé al museu (on hi vau aprendre moltes coses, el Roger ja me n'ha explicat unes quantes), com al Parc Sant Jordi. El proper dia haureu d'agafar una càmera de gravar i així podrem veure les coreografies.
    Que tingueu una molt bona setmana.

    ResponElimina
  7. Bona nit.
    M'he mirat les fotos i he vist que falta el Bernat. On eres? També he vist el que vam gaudir a l'excursió.

    ResponElimina
  8. Hola a tots i totes.
    Ja es veu per les fotografies que va ser una sortida cultural i divertida a la vegada. És que el dia, ja és una data molt important, pels més grans no em refereixo al 23F, sinó l'aniversari de l'unic, genial i fantàstic Sr. Eduard. Felicitats campió.
    Petonets

    ResponElimina
  9. Hola sisè!
    Em va agradar molt la sortida de dimecres (encara que no em trobava gaire bé...) Però tot i així em va agradar molt la secció de automòvils!!!
    Espero que es facin més soritides de tot el dia!
    AdÈu!¡!

    Jordi Valls

    ResponElimina
  10. Bona tarda a tots! Quina sort que teniu fent aquestes sortides tan "xules" i divertides; aprofiteu el temps que en un tres i o res ens plantarem al juny i...
    Bon Carnestoltes!

    ResponElimina
  11. Mi hijo me ha dicho que os lo pasasteis muy bien, me hubiera gustado haber compartido ese momento con vosotros
    jeje


    Jose Luis.

    ResponElimina
  12. Jeje, aixo es veritat, m'ho vaig passar piiiiiiiipa m'agradaria fer més coses com aquestes.

    Adeu.

    ResponElimina
  13. el que molaria més seria anar el de Barcelona aquell si que es divertit hi tindriem que anar

    ResponElimina
  14. hola a mi emb va encantar . A la foto mireu-me a mi sabeu com estic ???

    ResponElimina