18 de març 2011

LA IRINA DE 6è!!!

Bona lectura, estimats blocaires!
Us recordeu quan a principi de curs vam inaugurar aquest bloc? Vam començar presentant-nos tots i totes oi? Doncs bé, per problemes tècnics, no va quedar gravada la presentació d'una de nosaltres, la Irina! I allò que passa, que fem excursions, activitats, que hi ha coses per explicar... i havíem anat deixant de refer la seva presentació!!!
Doncs bé, avui, 18 de març, acabem -ara sí- les nostres presentacions. 
DISCULPES, IRINAAAAAAAAA!!

"Hola, sóc la Irina! Vaig néixer el 17 de setembre de 1999. Tinc 11 anys i sóc adoptada de Rússia. M'agraden molt els animals, i jo a casa tinc un conill que es diu Marroneta i també dos peixos, en Taronget i en Griset... (Ja veieu que sóc molt original amb això de posar nom als animalons...)
Ja sé que vaig tard en la presentació, però igualment us vull dir que espero que aquesta segona meitat de curs vagi perfecte!!!"

Irina García.




13 comentaris:

  1. A veure si endevineu de quin color són els animals que té la Irina a casa...

    ResponElimina
  2. La majoria no ho sabeu ,hi ha una pista molt gran en els noms dels... no dic res més que ho estic dient tot

    ResponElimina
  3. Marta no passa res ha sigut un "despiste"

    ResponElimina
  4. Us vull felicitar per la feina que esteu fent i que difoneu en el vostre bloc...que us heu fet molt, molt, molt grans però que esteu igual de guapos i guapes que sempre!
    Moltes FELICITATS i una gran abraçada!

    ResponElimina
  5. Taronja i gris, oi?? Ai al pobre Irina!! Bé, avui ens veurem a casa seva!! Serà molt divertit!! Per cert, Irina, estàs molt sexy a la foto!!

    ResponElimina
  6. Uooo Pobre irineta. Jeje!!
    Que guapa que ets!!!

    ResponElimina
  7. Hola classe de 6è, acabo de RIURE MOLT!!! Estava fent el xafarder per la web de l'escola, i dins la GALERIA 1 hi ha una carpeta amb fotos que hi diu SISÈ. Dins hi ha 10 fotos... Que m'ha fet RIURE MOLT! Algú m'explica de què va???

    ResponElimina
  8. Si, ens les va fer el Fransesc per trucar-les amb el Photoshop, cadescu feia una postura pensant amb el fons i els objectes que posaria a la fotografia "trucada".
    Es estrany, perque el Fransesc va dir que les treuria el divendres passat!!!
    Doncs, fins aviat!
    Eduard Coll

    ResponElimina
  9. Molt guapa Irina a la foto.
    Per cert, aquestes fotos trucades, n'he sentit a parlar. Quan les veurem?
    Bona setmana.
    Ai, quina soneta, demà 1h menys. O... fem un pensament i anem 1h més tard a l'escola? Qui s'hi apunta?

    ResponElimina
  10. Hola Marta.
    Mira l'hora del bloc si està actualitzat perquè veig que l'hora que surt del comentari que he fet no és real. Ja saps que sóc com un mussol!

    ResponElimina
  11. Irina estas guapiiiiiissima a la foto!!
    M'agrada molt i molt!!! :)
    Ja falta poc per acabar el curs.... abril, maig i... juny!! i crec, que de moment, tot esta sortint bé!!! Segur que la segona meitat de curs sera perfecta.

    ResponElimina
  12. Irina, a que no ets capaç d'invitar-me a asa teva per veure les bestioles? Jo estaria molt content. t'Atreveixes?
    Un petó,
    Pedro Málaga

    ResponElimina
  13. Hola, Pedro,

    Quan vulguis estàs convidat a casa nostra per veure totes les bestioles que tenim i fer una cerveseta.

    Una abraçada

    Família Garcia Garcia

    ResponElimina