20 de maig 2011

SETMANA AMB MOLT DE TOT...!

Blocaires, no ens hem adormit eh!!!
(però és que després de l'èxit de participació i la quantitat de comentaris de la darrera entrada, ens hem extra-emocionat!!!)

En fi, aquesta setmana moltes coses per explicar:

- Visita al Museu d'Història de Sabadell.
- Participació a la 2a trobada d'ELS NOIS I NOIES PRENEN LA PARAULA, de l'Ajuntament de SBD.
- Gran èxit de creixement de les tomaqueres de l'hort.
- Repartits els papers de la inscripció a l'INSTITUT.
- Molta feina a les diferents classes, a Mates, Llengua, Medi...
- Il.lusió per les colònies que ja s'acosten...



Els nois i noies de 6è us ho segueixen explicant, val??? Els passo la paraula!

10 comentaris:

  1. HOLA GLOBUS AEROSTÀTICS,
    La sortida va ser molt maca i interessant.
    I tots varem apendre mésencara que ja hi hagim anat cada cop s'apren més i avui l'Antoni de 4rt ens ha portat peces originals de l'edat moderna.

    Ni Mataix i Sanjuan

    ResponElimina
  2. Si,ens ho em passat bomba amb l´Antoni, a i la sortida també va estar molt bé

    ResponElimina
  3. Va ser molt xulo el museu!! Pena que el Nil es portés el protagonisme. Quan vaig dir EMPERADOR! (Crec) va dir molt bé senyalant al Nil :'(
    Juisjuisjuis!!!!
    Em va agradar molt.
    Que guais seran les colònies :) ☺
    Adéu!!!!!!!!!!!!! Que demà m'espera un gran dia!! (FAIG 12 ANYS!!!) Weweweweweweueueueueueeueuwewewewewewe :)
    Adéééééu!

    ResponElimina
  4. PD: Aquesta és foto de Maig :) (Encara que acabi JA!)

    ResponElimina
  5. M'ho vaig passar bé encara que hagués arribat tard!!! Ha i felicitats Anna Merino!!! en el museu el mercat de la fruita em va agradar molt encara que en el museu ja hi hem anat bastants cops!!! i amb l'antoni ens ho vem passar bomba!!!

    ResponElimina
  6. Marta,
    Com ha dit l'Anna t'has deixat de posar que era el seu aniversari!!
    LA sortida va estar molt bé, però com va dir l'Antoni que no ens van deixar tocar gairebé res sort que en tenim d'ell que ens va deixa tocar coses de la història.( si us hi fixeu el Jordi V fa una cara espectacular. :D

    Fins dilluns que només ens quedarà una setmana per anar de colònies.

    Bernat :)

    ResponElimina
  7. Un comentari per l'Anna va ser casualitat que em conegues perque no sabia qui era i mira tampoc molt protagonisme eh!!!!!!

    ResponElimina
  8. Hola 6è!
    La sortida va estar molt bé, pero llastima que ja hi havia anat molts cops i ja sabia una mica com era!

    Tinc unes ganes d´anar a Cala Montjoi!

    P.D.: Una setmana desprès de tornar de colònies, és el meu aniversari! Ueeeeee!!!!!

    Jordi Rodríguez Domènech.

    ResponElimina
  9. Hola 6è. Que us ho passeu molt bé a les colònies. Prenc la paraula a la Marta i al Francesc i cada nit miraré si hi ha noves entrades al bloc per saber i veure forces fotos. Això va pel Francesc!
    Una abraçada a tots i a totes.
    Lali

    ResponElimina
  10. Hola blocaires.
    Si, l'excursio al museu d'historia va ser molt mes interesant de la que haviem fet els altres cursos ja que ens van explicar coses noves, que no sabiem, i va poder aprendre mes sobre l'historia.
    Adeu blocaires!
    Fins a la proxima entrada!!
    Eduard Coll

    ResponElimina