7 de maig 2011

TROBADA ESPORTIVA DE CLASSES DE 6è!!!

Blocaires!!!
El curs s'acaba, però els de 6è de NOSTRA LLAR seguim incansables!!!
Ahir divendres vam participar a la 10 ª Trobada esportiva de classes de 6è a les pistes d'atletisme de Sabadell.
Vam arribar-nos-hi amb autobús, vam participar de totes les activitats que ens van tocar amb una gran actitud esportiva, i en acabar, vam quedar-nos allà mateix a dinar i a acabar d'aprofitar el dia. Tornàvem a quarts de 5 de nou amb autobús.
Les anècdotes, experiències viscudes i conclusions de la jornada us les donaran els mateixos protagonistes.
Va ser una jornada d'Educació Física diferent, molt interessant i que ens va permetre conèixer a molts alumnes de 6è d'altres escoles de la ciutat!!


Aquí us adjuntem una petita mostra d'imatges. Properament, l'àlbum sencer, estarà penjat a la web de l'escola.
Bon cap de setmana i dilluns d'Aplec!

29 comentaris:

  1. Hola blocaires!
    Com ja podeu comprovar ens va fer molt vbon dia (tan debó avui també el fes!), i això ens va ajudar a que ens ho passesim millor, tot i que algu li va agafar una mica de mal de cap. Anecdotes n'hi ha per donar i vendre, vam fer dos grups el grup 18 (el meu) ens va tocar fer les seguents activitats, contra altres escoles: El primer va ser fer partits de "ringos", que vam gunyar 8-5, despres vam fer velocitat, que l'Alex va gunyar, llavors vam anar a jugar a matar amb 2 pilotes. que, mas de lo mismo, vam gunyar 7-0 i per ultim un "partidas" que vam quedar 9-0 a favor nostre. Deveu estar pensant que som bonissims, que tambe, pero tambe va imfluenciar molt que l'altre escola, per dir-ho suau, no tenin gaire capacitat esportiva.
    Us deixo, que tingueu un bon cap de setmana!!
    Eduard Coll

    ResponElimina
  2. Que teniu "agulletes" del divendres??? Doncs jo estic ple, entre els relleus, el ringo i totes les activitats que ha dit l'Edu, ja no m'aguanto dret.
    Edu t'has deixat de dir el relleus que vam quedar segons amb un canvi de testimoni brutal, en canvi ens faltava una mica de velocitat.
    El ringo és un joc que no hi havia jugat mai i em va agradar força, a l'altre equip els hi vam clavar una pallisa, el que vaig trobar estrany és que el monitor primer deia que els contrincant era el Sallarès i Pla i després el Samuntada? Ho vaig trobar molt estrany.
    El ShotBall es com una mena de matar però amb dues pilotes però hi ha 2 bases, 4 laterals i els jugadors de camp. El partit als primers punts va ser guai, però quan anavem pel 5 punt jo pensava (quant s'acabarà?)i cada vegada la monitora deia canvi de camp, canvi de camp...
    Després vàrem fer el partidet de futbol, va passar el mateix que al ShotBall que quan anàvem pel 6è gol ja estavem una mica cansats i al final vem acabar guanyant per 9-0, i sort que l'àrbitre va parar el partit perquè sinó haguéssim sigut capaços de marcar-ne 4 més.
    El Futbol Foulard és una pilota de Tennis amb cintes a dintre de la pilota i un pèto que fa de cua, es tracte d'anar fent passes amb la pilota i posar la pilota dins d'un cubell i també has d'intentar que no et prenguin el pèto.
    Vam anar a dinar i després vem anar a fer un partidet contra l'Amadeu Vives, fins que va ser l'hora de marxar, vàrem plegar veles i vem tornar cap a l'escola amb autobús.

    A mi em va agradar molt, i a vosaltres??


    Bernat :)

    ResponElimina
  3. Jo si que tinc ďagulletes!
    Va ser molt divertit,a mi quen ens tocava corre a les nenes em vaig posar molt nerviosa.
    Pero vem quedar segones. El que em va agradar més del les activitats va ser el futbol,em vaig posar de portera i vaig parar un xut amb la cama.
    Adeu arii

    ResponElimina
  4. Va estar molt divertit, a mi també amb va agradar més el futbol, Marta podries hagut posat una foto on surti mirant a la càmara eh, d'agulletes jo també en tinc però no són res.
    Clar la Marta no esta cansada perquè només feia fotos, Marta aixi tothom eh,(és broma).
    Va ser molt divertit.
    Adéu.
    Raul Gómez Santin.

    ResponElimina
  5. Jo vaig tenir moltes agulletes i a més el dissabte tenia que jugar un partit.El dia va ser genial, les activitats em van agradar i tots vam aconseguir deixar a l'escola en un bon lloc. VAM FER UN BON PAPER!!!!
    A mi, em va agradar molt, sobretot el futbol, i també la velocitat perqué vaig guanyar al "incansable Berni". jejeje
    Els relleus que van corre els nostres companys i companyes van estar molt igualats ja que tenien uns rivals molt díficils tot i aixó van quedar segons i terceres.

    I tu Marta, saps perque no enganxaves als que corríen velocitat? Perqué so tant rapids el de sise

    A més el dia va acompanyar i tots o gairebé tots, que ens volíem posar "morenos", ho vam aconseguir!!
    En fi, que tot va ser perfecte.
    Adéu

    Àlex

    ResponElimina
  6. Hola a thotom,
    Em va encantar la jornada esportiva del divendres, perquè vam fer activitats molt xules.
    Primer les noies van fer els relleus, que van quedar segones, deprés els nios també ho vam fer, i també vam quedar segons (jo hi corria).
    Després ens vam dividir en dos grups, el 18 iel 19, jo era el 19 i vam fer les següents activitats: shootball, després llençament de pes, bàsquet, futbol, que vam empatar 5-5, després d'un gol del Ton a l'últim minut i finalment salt d'allargada.
    Vam acabar les activitats i ens vam quedar a dinar allà, a sota uns àrbres, i després ens vam posar a jugar a futbol al camp amb altres escoles.
    El dia va ser xulíssim, l'unica anegdota negativa, és que tinc una mica d'agulletes.
    Adéu, Carles.

    ResponElimina
  7. Va ser una sortida divertida perquè vam tenir l'oportunitat de fer activitats que normalment no fem, com per exemple Shootball, llançament de pes, ringo, velocitat, etc. També vam fer activitas que ja coneixíem com futbol, matar, bàsquet, però que també van estar molt bé.
    El meu grup, els taronges, vam apallissar a totes les escoles contrincants: Samuntada, Amadeu Vives, Joaquim Blume, etc.
    També ens ho vam passar molt bé esmorzant i dinant junts i jugant a futbol per la tarda.

    Adéu,

    Jaume

    ResponElimina
  8. Hola Classe de 6è!
    Jo m´ho vaig passar molt bé, llástima que vaig acabar amb un mal de cap que no m´aguantava!
    Pero contrem-nos en les coses bones: Ens ho varem passar molt bé "que aixó és l´important" i que els nois i les noies que corrien varen quedar segons "que està mooooooooooooolt bé!"

    Adéu, ja ens veurem al cole!

    Jordi Rodríguez.

    ResponElimina
  9. Jo vull respondre al guanyador dels metres llisos Àlex, (que no se perquè m'ha dit incansable perquè ell em va clavar un bany corrents que m'aguantava els pets).

    Ara tot seriós :| Àlex et feliçito per haver-me guanyat als metres llisos, et donc el premi de "UN DELS BASTANTS CORREDORS QUE HA GUANYAT AL BERNAT CORRENT" feliçitats de tot cor!! Jeje

    I no només felicito a l'Àlex sinó que també a agreeixo a tota la classe per el dia tant bonic que he passat amb vosaltres. Gràcies

    Fins Dimarts, que Dilluns és l'Aplec, i toca passar-ho bé!!!

    Bernat :)

    ResponElimina
  10. Em va agradar molt la sortida la varem disfrutar tots molt!!! Això espero!!! us felicito els dels relleus l'únic inconvenient es que l'Anna Muñozva fer una petita entrada.
    pero tot va ser guaissim. Suposo que la marta s'ho va passar bé fent fotos?
    Marta ara no pots dir que no he escrit!!!

    ResponElimina
  11. Ahhh per certr el millor grup era el taronja!!!!

    ResponElimina
  12. Jo també ho crec Alba, jejeje.
    Com gairebé tothom també tinc agulletes, però val la pena tenr-les després d'esforçar-nos a guanyar totes les activitats, també s'ha de dir que contra els equips que va jugar el meu equip, el tronge, no eren gaire bons. Tot i així m'ho vaig passar molt bé! La cursa de relleus va ser molt divertida, i us ho puc assegurar perquè era una de les que corria. I una enecdota que va passr a la curs: jo li anava a passar el testament a l'Anna Muñoz, i ella va començar a corre, com havia de fer, però corria massa ràpid i no podia atrapar-la. Però vam quedar segones i no està tant malament, nooo?? Els nois van fer una cursa a part i també van quedar segons, gràcies al Jordi Valls i al Bernat que van fer una gran avansada als altres concursants. Va ser un dia molt emocionant i m'ho vaig passar fantàsticament bé!!!

    Bon cap de setmana!

    Maria Herrero.

    ResponElimina
  13. Vaser molt xulu bam fer moltes activitats i totes eren molt xules. El gruptaronja bem gunyar totes les activitats, el grup groc no ho se. El millor va ser desprès de dinar.
    en resum que m'ho vaig passar molt bè!!!!

    Que acabeu de aprofitar el dia!

    Oriol Magrinyà Roca

    ResponElimina
  14. Per fi comento. Vaja perque es obligatori eh!
    Teniu rao va ser molt divertit, pero com diu el Bernat el dissabte em vaig llevar amb unes agulletes sota les cames que costava caminar.
    Be jo era del grup taronja i a nosaltres el que ens va anar millor va ser futbol i matar amb dos pilotes. Doncs be trobo que ja he comentat prou, adeu fins dimarts.

    ResponElimina
  15. perdo, el mutante rojo es el josep

    ResponElimina
  16. Ok, Mutante Rojo... Merci per identificar-te...!!!
    I a tots... sou TAN MACUS I MAQUES!!! M'encanta llegir-vos i saber que ho vau passar tan i tan bé tot i que les "agulletes" s'instal.léssin al vostre cos l'endemà...! Res, espero que acabeu de passar bé aquest dilluns festiu d'avui i ens veiem amb tots i totes demà a la classe!!!
    Una abraçada!!!
    MARTA

    ResponElimina
  17. jo tambe vaig tenir "agulletes" i per posar-hi salsa , em vaig posar malalt just despres de tornar. Sort que al tornar a casa vaig jugar a slepsofa o sigui dormir al sofa.
    el dia va ser esgotant sort que l'Alba g em va canvir el postre que si no em quedava amb gana.

    Albert

    ResponElimina
  18. Hola,
    Jo estic molt content de la participació per part de l'escola Nostra Llar, m'ho vaig passar molt bé amb totes les activitats pero quan vaig riure mes va ser despres de dinar vaig riure moltíssim hahahahhahahhahahahhahaa.

    Va ser una experiència molt maca.

    ResponElimina
  19. Tot va ser molt divertit:els relleus,el futbol,el joc de matar amb dues pilotes...
    comencem amb els relleus:tan com el femení com el masculí vem cadar segons, però va estar molt bé. després tots els jocs que vam fer van ser molt guais. Jo era de l'equip taronja i els jocs que ens van anar més bé van ser el futbol i matar amb dues pilotes.
    Els nens i nenes de les altres escoles alguns eres simpatics i ens esplicaven la vida i uns altres eren antipàtics i ens criticaven.
    bé en resum va ser molt guai!!!!!!

    ResponElimina
  20. Hola, va ser genia l'excursió, encara que hi havia activitats que no em van agradar molt, com ara el llançament de pes i el futbol.El que em va agradar més va ser el salt de llargada, el problema que vaig tenir va ser que quan anava a saltar em va venir una punxada superforta a la cama i no ho vaig poder fer bé. La part bona és que no he tingut agulletes i això mola.En el llançament de pes hi havia una nena que tota l'estona parlava i se'n reia de mi perquè no ho vaig fer molt bè.
    En general jo posaria de nota un : 7'5

    ResponElimina
  21. HOLAA SISÈ!
    Jo vaiig arribar a casa amb una agullets que no podia ni caminar! Però va ser molt xulo.
    Vam començar amb els relleus, que vam quedar segons, i després el grup dels grocs vam anar a fer shoot-ball 2 i al mapa deia que havíem d'anar avall però ens vam liar una mica.. però al final ho vam trobar!
    Després vam anar a fer llaçament de pes que no se que vam fer molt bé perquè no m'hen vaig enterar gaire... Tot seguit vam anar a fer basquèt, i vam quedar 16 o 18 a 0 (i vam guanyar!) Després vam jugar a futbol i l'altre equip era vastant bo, i vam quedar empatats a 5.
    I per últim vam fer salt de llargada, ho vam fer molt bé, però el noi que hi havia mirant quants metres feiem, ho mirava molt per sobre, i deia el que primer veia, però bé tot molt bé! A mi el que més em va agradar de tot va ser després de dinar que vam anar al camp de futbol a jugar amb uns altres coles.

    ADÈU SISÈ! Fins un altre dia!


    JORDI VALLS

    ResponElimina
  22. Hola. Crec que és l'article més comentat! Es nota que dilluns vàreu tenir festa...! Afortunats.
    Felicitats esportistes i bona setmana.
    Lali

    ResponElimina
  23. Em va encantar, m'ho vaig passar molt bé, i fins i tot alguns vàrem trobar amics nostres, o vam coneixe'n, però llàstima que en acabar no em podia aguantar el mal que em feien els peus.Bé, això no és el més important, amb el joc que em vaig divertir més va ser amb el joc: "SHOUT BALL 2"que era com el joc de matar però amb dos pilotes, i bastant més animat. He de dir que vaig passar bastanta calor, i quan vaig marxar cap a casa la meva mare em va dir: -Que t'has dutxat????
    Em va fer gràcia, perquè la veritat és que sí que ho semblava.
    En general, que vaig passar un dia mol esportiu i animat, fins a la pròxima blocaires!!!!!

    ALY:Alba Mateu

    ResponElimina
  24. (Missatge que penjo de part del TON!)

    Hola nois i noies de 6è i Marta!
    Jo també tinc agulletes i també vaig haver de jugar un partit el dissabte. El divendres m'ho vaig passar molt bé, vem fer activitats molt xules i, com han dit altres nens, vem quedar segons en els relleus i en el futbol vam empatar a l'últim moment.
    També em va agradar molt coincidir amb altres nens d'altres escoles que coneixia, i que també coincidirem a les colònies .

    Les nenes van quedar segones?

    Segur que es diuen "agulletes"?

    Fins dimarts, globus

    TON

    (Ja veieu que pel que diu el Ton, s'entén que aquest misstatge era escrit el cap de setmana passat!!! Gràcies, per participar-hi!)

    ResponElimina
  25. Va ser un dia molt especial per tots els de la classe. Els esports a quasi tothom de la classe els apasiona, sobretot el futbol. Quan vam córrer les nenes (Ari, Maries i jo), vam quedar segones. L'Ari va començar amb una marxa extrordinària, després, la va seguir la Maria Alberich, que va anar cap a la Maria Herrero, la Maria va fer el que li tocava, i una mica més, perquè ja estava cansada quan m'estava donant el testimoni, si arribo a la meta sense ell, no sé què hauria passat... Vam quedar segones, una bona posició per ser 8 les que competiem. Els nois, van quedar també segons, fent la mateixa rutina que nosaltres. Van competir el Jordi Valls, el Bernat, el Ton i el Carles.(Per cert, tots són unes màquines, sobretot el Jordi...) Van córrer fins a donar el testimoni al Ton, que va córrer fins a la meta i, va acabar, com he dit abans, en segona posició. Crec que tots ho vam fer bastant bé, i també la resta de la classe, que feien d'espectadors, animant molt fort, donant-nos ànims per guanyar. Les activitats en grup, van estar, en general, força bé, però la de futbol, se't ficava "cautxú" com es digui a les bambes i era molt molestós.
    (...)
    Vam tornar, i el dia següent, tots (suposo) teníem unes agulletes inaguantables. Va ser un dia molt divertit, per conèixer gent nova, parlar amb els amics/gues... Fins aviat, BLOCAIRES!



    Anna Muñoz (ANY!!)

    ResponElimina
  26. Per cert, ens hem fet un record de comentariis! Aquest ja és el 25... No sé perquè quasi tothom ah escriit... LA MARTA ENS VA OBLIIGAR! És broma, suposo que tothom ho haurà fet de gust, o no? Vinga fins aviat BLOQUEROS!

    ResponElimina
  27. I Alba Graells, el miillor grup era el fusfuritoo!!!

    ResponElimina
  28. Hola 6è,
    com va tot? Què no hi ha noves entrades?
    A veure si us animeu i en poseu més, je je
    Petonets
    Lali

    ResponElimina
  29. Ostres, Lali, ara t'hem fallat eh!!!
    No et preocupis... Demà, hi posem remei!!!

    Abraçades per a tothom!!!

    Marta

    ResponElimina