29 d’abr. 2011

ELS DE SISÈ COMENCEM EL DARRER TRIMESTRE!!!

Dimarts passat, primer dia del darrer trimestre, a les 9 del matí i a l'aula de 6è, una veu va dir: -Au, ara ens faran fer una redacció amb el què hem fet aquesta setmana Santa... - Doncs no, vaig dir-los, sembla mentida que encara no em conegueu!!!

Bé doncs el fet és el seguent. No, tornant de la setmana de vacances, no hem fet una redacció sobre el què hem fet. Som més originals nosaltres. No obstant avui proposo que tothom digui la seva en referència a dues questions. Aquí les teniu:

a) Heu tingut mona? Com ha sigut? Qui us l'ha regalat? L'heu menjada tota, ja?

b) Enguany, Sant Jordi ha caigut en plena Setmana Santa, tot i així... Quin llibre us heu comprat o us han regalat? Com i on heu celebrat la diada del llibre?


Esperem les vostres aportacions. Les de tots i totes eh! Alumnes de 6è, pares, mares, alumnes d'altres cursos, mestres, amics... Volem un nou record de comentaris!!!




13 comentaris:

  1. HOLA GLOBUS,
    JO HE TINGUT UNA MONA DELICIOSA QUE ME LA FET EL MEU PADRI,QUE, ÉS EL MEU GERMÀ I TAMBÉ HI HA PARTICIPAT UNA AMIGA DE FAMÍILIA QUE ES DIU SÍLVIA BOU ÉS PROFESSORA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA.
    NO ME LE ACABAT PERÓ LA MONA ESTAVA MMMMM...
    LA DIADA DE SANT JORDI LE CELEBRAT PER ELS VOLTANTS DEL MERCAT TINC DOS LLIBRES.

    - LES AVENTURES DE TOM SAWYER
    - UN ACUDIT PER A CADA DIA

    ESTEM GUAPOS A LA FOTO ECEPTE JO QUE HE QUEDATQUE SEMBLA QUE ESTIGUI FENT POPO

    ResponElimina
  2. HOLAA BLOCAIRES,

    Aquest any m'han regalat una monaa.(com cada any es clar!) I com sempre també la mona es de xocolata blanca.
    Aquesta foto ia fa una mica ke la vam fer, pero es xula perquè alguns estan dient la uu de globus!

    BÉ, FINS LA PRÒXIMA ENTRADA!

    JORDI VALLS

    ResponElimina
  3. Doncs jo, snif, snif... Ja fa anys que no tinc mona!!! Però per sort, vaig poder menjar de les mones dels meus peques, que per cert estàven boníssimes!!!
    Per Sant Jordi, era a La Cerdanya, però no em van faltar les roses, 3 aquest any, i un llibre, el de l'Albert Espinosa de Polseres, que es diu SI TU EM DIUS VINE HO DEIXO TOT, PERÒ DIGUE'M VINE!!!

    Apa, bon cap de setmana!!!

    ResponElimina
  4. Hola! Com va anar la Setmana Santa??
    Bé, jo aquest any si que he tingut mona, i està deliciosa, ÉS DE XOCOLATA NEGRA, però no he tingut temps de acabar-me-la encara. A mi me la va regalat la meva àvia, que és la meva padrina.
    Aquesta setmana de festa he estat a Oix. I pel dia de St. Jordi van fer una magnífica fira medieval, on repartien un menjar boníssim!

    BON CAP DE SETMANA!!

    Maria Herrero.

    ResponElimina
  5. dons jo també he tingut mona i llibres el primer el fill de la pluja d'or i el segon Peter Pan

    ResponElimina
  6. Hola blocaires.
    Jo he tingut una mona, de part del meu padri, en forma de casa, pero això no es el mes important, l'important es que estava composta de molta xocolata, tan blanca, negra o amb llet. Estava bonissima! Ja m'he l'he menjat tota...
    Sobre la diada de St. Jordi, em van regalar El Conte de Nadal, comprat a l'escola Nostra Llar.
    A la tarda vaig anar a Barcelona a mirar les paradetes, estava a tope!!
    Ade, fins la proxima entrada!
    Eduard Coll

    ResponElimina
  7. Hola Classe de 6è!
    A mi i i al meu germà ens varen regalar una mona amb forma de......PLUTO!!!!!!!!!!!! Molt Bona, tot s´ha de dir!
    Jo el meu Sant el vaig celebrar anant tot el dia a Vilanova i la Geltrú i diumenge a pescar a Palamós!
    Conclusió final, que no vaig parar en tot el cap de setmana!

    Adéu! Ja ens veurem a cole!

    Jordi Rodríguez.

    ResponElimina
  8. Hola 6è. Ja torno a ser aquí. Jo a les meves 41 primaveres també he tingut mona, bé més ben dit "mico", un regalet de la meva padrina. I el millor de tot, per Sant Jordi, la rosa més maca me la va regalar el meu fill, una ROSA preciosa. I de llibres, uns quants vaig comprar!
    Petonets

    ResponElimina
  9. La meva mona, no era ben bé una mona, era uns pastissets+ un llibre de regal :) Me la ha regalat els meus tiets! I va volar!
    Sant Jordi el vaig passar a Madrid, i ja que hi erem vam visitar el museo del prado amb la meva guía de Goya, i per fi vam veure el PELELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Em va enamorar el nom a la meva pequeña gran guía del arte.
    Vam veure moltes obres d'art.
    Adéu!!

    ResponElimina
  10. Jo vaig tenir mona (un pastís amb tres ous de xocolata). A mi me la va regalar la meva tieta com sempre perquè el meu tiet viu a Múrcia i no me la pot portar.El llibre que em vaig comprar és Mallorca 1229 amb còmic. Vaig celebrar sant Jordi a Maçaners.

    ResponElimina
  11. hola classe de sisè,
    a mi a mès de mona (doncs que la mona no m'agrada)el meu padri m'ha dit que anirem a la montanya amb cavall, però sense carro eh!!!
    sino ha sobre.
    ami el dia de Sant Jordi em vaig comprar el llibre neu de primavera i em van regalar el llibre de l'avia necessita petonets.

    Maria Alberich

    ResponElimina
  12. MONA:
    Jo vaig tenir una mona se xocolata amb llet i xocolata blanca rodoneta, i a dalt hi havien 2 ous gegants, al dabant hi havien dos pollets grocs molt grassonets. M'he l'ha regalat la meva padrina: Gisela.Com que quan me la van donar hi estavam casi tota la familisa, ens la varem menjar tota!!! MMMMMM!!! Era boníssima

    SANT JORDI:
    A mi no em van regalar cap llibre, sinó que me'l vaig comprar jo. Us enrecordeu de les parades de sant jordi que vam fer a l'escola??? Doncs allà m'hi vaig comprar el llibre que es titulaba així: NEU DE PRIMAVERA, Es un llibre molt maco, us el recomano a tots i a totes!!!!
    Jo vaig selebrar el sant jordi al camping, amb les meves amigues, com que el pare d'una nena es deia Jordi, li vàrem fer un petit llibret cobert d'unes tapes vermelles, on explicaba la llegenda de sant jordi. També li vam comprar un llibre que es titulaba: ATRAPATS AL GEL. No me l'he llegit, però he de reconèixer que feia molt bona pinta!! Bé, aiò ha estat tot el que vaig fer jo, fins una altra blocaires!!!!!!!!!

    ResponElimina