18 de febr. 2012

6è AL POBLE ESPANYOL

Ahir divendres 17 de febrer, les classes de 6è vam anar al POBLE ESPANYOL de Barcelona. Hi vam anar per tres motius:

1) Posar el punt final al projecte de Medi Social, LA VOLTA A ESPANYA.
2) Donar el tret de sortida al projecte de Sant Jordi, EL GRAN VIATGE PER LA PENÍNSULA.
3) Passar una SÚPER jornada de COHESIÓ de grups i diversió entre les dues classes de 6è.

Per la nostra part cal dir que la sortida va ser tot un èxit, i ara volem donar la paraula als veritables protagonistes, els i les alumnes de 6è. Ells us explicaran què vam fer, anècdotes viscudes, moments en que ens vam enriolar com qui més, i altres detalls i curiositats viscudes...!

Nois i noies de 6è, esperem els vostres multitudinaris comentaris eh!





ISMAEL i MARTA

17 comentaris:

  1. Jo vaig passar un dia fabulós. Vaig ser molt interessant tot el que van explicar. La part que més amb va agradar van ser dues coses:
    1- Quan vem anar en grup a fer un dossier
    2- Quan per segona vegada vam fer grups i anar a visitar les botigues nosaltres sols a fer fotogràfies.
    Personalment m'ho vaig passar de maravella!!

    ResponElimina
  2. A mi em va agradar mooooooolt, sobretot quan va anar amb grups de 3 o més, i vam anar sols per el recinte de Poble Espanyol.
    Jo ja li he dit als meus pares que hi hem de anar amb tiets, avis, amics, cosins, germans, etc...

    ResponElimina
  3. La veritat es que va ser un dia perfecte, vam fer una visita guiada molt divertida i interessant, vam poder passejar pel Poble molta estona amb grups d'amics i vam poder disfrutar d'un gran espectacle final amb les actuacions de grups per fer cançons. A més, el Poble en si era una passada i els oficis molt macos.
    A10!!!

    ResponElimina
  4. Jo ja hi vaig anar però anar-hi amb els amics encara m'ha agradat més!!!!!!!

    ResponElimina
  5. Jo també m' ho vaig passar genial.El que em va agradar més de tot va ser veure els oficis i poder veure com feien aquelles peces de vidre tan boniques. Tornaria a repetir la visita!

    ResponElimina
  6. hola seguidors i seguidores del bloc de sisè som la CLÀUDIA i la TÀNIA i estem molt contentes del poble espanyol perque vem anar juntes en fer el dossier i ens ho vem passar molt bé quant vem cantar les cançons inventades en grup i l'Ismael que anava fent allò del" pozo el dedo las ventanas mi vecino y el agujero de mi barriga"
    adeu i esparem que us hagi agradat el pobles espanyol tan com a nosaltres

    ResponElimina
  7. oi que si tania espero que t'hagi agradat el 10o com jo

    ResponElimina
  8. De moment ja hi han + de 7 comentaris aixo vol dir que la cosa puja

    ResponElimina
  9. oi que si tania, tinc que dir que ens ho vem passar fenomanal pero clar algunes escoles que es creien mes guaiiiiiiiiiiiiiis que lescola nostra llar ens van enpipar i gracies aixo ara sebem que si a l'industrial o cualsevol institut, algu ens diu algo no li hem de fer res de res de cas, esperu que algu vegi els 11 comentaris que hem ficat els de sisè i no nomes els de sisè tothom pot fer el seu comentari, peres,mares,germans,germanes,tiets,cosins,avis etc.

    ResponElimina
  10. Va ser molt divertir, vam riure molt i tot i que no ens vem moure d'un recinte, vam visitar tot Espanya.

    ResponElimina
  11. Ja veus aquesta sortida ha sigut molt xula sobretot la part d'anar sols amb el grup que ens tocava i la part de anar sols amb el grup que voliem. Si haig d'opinar les parts més divertides són les dos d'abans i la part de ballar i cantar i acte d'humor protagonitzat per l'Ismael.

    Fins aviat!

    ResponElimina
  12. Va ser molt divertit, però jo hauria preferit anar-hi el divendres 24, perquè encara ens queda 1 volta per fer i corregir!
    I a més d'això, hauriem estat a la festa de carnaval del col·legi.
    Però va estar molt bé igualment. :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. HOLA BLOCAIRES!!!
      El k més em va agradar,riure....VA SER QUAN L'ISMAEL VA DIR:
      -mi dedo, mi poso...
      JA JA JA
      FINS AVIAT BLOCAIRES

      Elimina
  13. Va ser molt divertit l'excursió al poble espanyol.

    I.. lo milor era qquan ens va deixar anar sols i lo de mi dedo mi pozo...!!!!


    Jaja

    ResponElimina