13 de febr. 2012

FELICITATS, JA HEM PASSAT DELS 100, I UN LLIBRE NOU!!!

Hola blocaires!
Abans de res l'exclusiva de la setmana...
SOM MÉS DE 100 SEGUIDORS!!!

I ara que ja hem presumit, us explicarem una altra de les nostres notícies, la qual és...
Ha començat la era del LLIBRE NOU!!!
Per començar vam escollir set nens i nenes que haguéssin portat el llibre nou de l'any passat per explicar als alumnes de 5è -que és la primera vegada que ho fan- com funcionava tot això del llibre nou. Els passos són els següents:
1.-Inventar-te en brut una història. Aquesta és la part més LITERÀRIA.
2.-Entregar-la als mestres perquè la revisin.
3.-Quan ja tinguis la història corregida, cal seqüenciar-la segons el nombre de pàgines de què consta el llibre i la passes a net -a mà o a ordinador-.
4.-A part d'això també has de fer l' autobiografia i el resum de la història.
5.-El següent pas és diferent depen si ho has fet a mà o a ordinador;
     -Si ho has fet a mà, ho has de passar al llibret que et donen.
     -Si ho has fet a ordinador, ho imprimeixes i ho enganxes al llibret.
6.-El mateix has de fer amb les imatges i/o dibuixos que hagis fet. =)
7.- Finalment vé la part ARTÍSTICA: pensar en una possible portada, on s'hi poden utilitzar tots els materials i tècniques més inpensables. També hi podem afegir un punt de llibre!

Tot això ho van explicar els representants que vam escollir, fins i tot amb exemples i responent preguntes.
Esperem que els de 5è ho hagin entès (i fins i tot nosaltres...!).
ENDAVANT ESCRIPTORS I ESCRIPTORES!!!

8 comentaris:

  1. Per fi hem arribat els 100 seguidors ara ja podem lluir i dir:"Tenim un bloc amb més de 100 seguidors, a que no ens superes"

    ResponElimina
  2. La veritat, és un goig això de tenir un bloc tant i tant seguit, perque la veritat, estic segur que a tots ens encantaría poder tenir un bloc amb més de 100 seguidors!
    Jo crec que si passa de 6è en 6è durant molt de temps arribarem als 200 amb tota tranquilitat.
    DEW!

    ResponElimina
  3. Estic d'ecord amb tú Jaime jo sóc seguidora i la veritat és que és un urgull!!!!!!
    :);)

    ResponElimina
  4. Jo he de dir que no només arribaria als 200 seguidors, sino que encara més, crec que si en 2 anys hem arribat als 100, cada dos anys serien 100 mes, si vas calculant, en uns 16 anys ya serien 1.000 seguidors.
    SUPER-MATES AL PODER!!

    ResponElimina
  5. Som la CLÀUDIA ARNAU i la TÀNIA i estem molt contents de haver soperat els 100 seguidors de el bloc i tambè de poguer fer l'ultim llibre nou creiem que es molt divertit i entretingut.
    Esparm que poguem superar molt mes de 105 que ho som de moment.

    ResponElimina
  6. hola som la meva mare i jo estem les dos igual de sorpreses per tota la gent que escriu comentaris i de la gent que es seguidor esperem que duri molts anys.



    ADEU

    ResponElimina
  7. A que m'he oblidat de dir una cosa i es que crec que els de cinquè,els hi va agafar les ganes de fer el llibre nou i ami la varitat es que sento dins meu que ho vaig esplicar be ja que hem vaig encallar una mica

    ResponElimina