24 de juny 2012

HEM APROFITAT BÉ EL CURS, FENT GRAN PINYA I COHESIÓ!!!

Uns van començar a P3
i ara a 6è hi som tots
som una classe especial
perquè d'una hem passat a dos!
I pel mig gent ha vingut
i alguns altres han marxat 
Hem tingut molts bons tutors,
uns avorrits, altres millors
a tots volem recordar
i mai més no oblidar
i ara avui volem cridar ben fort:
6è, és divertit però et fan estudiar
procura fer bé les coses o et liaràs...
o sigui,
no te'l treuràs sense lluitar
que un boli mai no fa els deures sense una mà...!


I com a darrer REGAL, una mostra de les fotos del projecte europeu per la Creativitat i la Cohesió, al que no vam arribar a anar... Disfruteu-les!







MACUS I MAQUES DE 6È...
El darrer comentari del curs, va per vosaltres, autèntics protagonistes del bloc i del curs.

Us desitgem el millor, sigueu molt bons i no us oblideu mai de la vostra escola, Nostra Llar no s'oblidarà de vosaltres!!!
Ah, i no deixeu mai de seguir els vostres referents i ser molt i molt feliços!!!


FRANCESC, ISMAEL i MARTA,
en nom de tota l'escola.

12 comentaris:

  1. Oooooooh! Que macoo!! M'ha arribat al cor! :) Mai os oblidare! Sou i sereu els millors! Enserio! :D Sempre recordare tots els dies que hem passat junts! Bones Vacances a tothom! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    ResponElimina
  2. Ooooh! M'ha encantat! Mai os oblidaré! Us estimo tant...!! M'hagués encantat poguer anar a lo del Edward de Bonio, però com que vam tenir una petita desviació en el camí... Hahahaha! Va ser molt guai!

    ResponElimina
  3. K guai!!! Volia tindre aquestes fotos!!! Molta sort a vosaltres també!!! Bones Vacances!
    Jaime

    ResponElimina
  4. Que maco, Marta!

    No hi ha festa de la creativitat i cohesió, ni viatge a Roma que pugui superar veure la cara de sorpresa i agraïment que vau fer a l'obrir els ulls i veure alguns dels vostres referents ;-) companys, mestres i els pares!

    Bon estiu!

    ResponElimina
  5. KARLA:

    mai os oblidaré mai i espero que tots estigueu molt bé.
    escriuré de tant en tan per estar informada de les coses que feu.

    ResponElimina
  6. Jo tampoc us oblidaré mai! Perquè fa molts anys que hem estat junts i és impossible olvidar-vos! Us estimuu!!

    Bones Vacances, companys/es i Marta i Ismael

    ResponElimina
  7. MAI M'HO OBLIDARÉ dels profes que he tingut en aquesta escola i companys/yes!!
    Els que vagin a un altre insti MOLTA SORT DEL MÓN!!
    Quan miro la sorpresa que vem tindre a la sala d'actes del Pau Vila em poso a plorar! I cada dia quan paso a fer una compra me recorda la hora d'entrar de sortir...etc

    Bueno ja se que estic xerraire avui pero us desitjo a tothom...



    BONES VACANCES A TOTHOM!!! ;) :) ♥ Us estimo


    * Judit *

    ;-)

    ResponElimina
  8. BUAAH!! Com us he trobat a faltar a tots i totes, espero que estigueu passant unes bones vacances i que us vagi moooolt be a l'institut, y sobretot, NO US OBLIDEU DELS DEURES D'ESTIU!! Y de la festa "sorpresa" que ens veu organitzar, no dic res, perque crec que el silenci, ja ho diu tot. Molta gent de la classe em va dir que s'ho esperaba, o que ja ho sabia, pero a mi desde sempre m'hag agradat les sorpreses, y per aixo soc molt facil d'enredar, bé doncs, no m'enrollo més.


    Adeu! [crec que he escrit massa, H3H3 ]

    ResponElimina
    Respostes
    1. Buff, mare meva, m'he oblidat de repassar les faltes, aqui les poso corregides: Aquesta "Y" hauria de ser una I, el que pasa esque faig moltes castellanades, com la de "esperaba" que seria esperava, y aquest m'hag... LES LLETRES ES CANVIEN SOLES!! Hauria de ser "m'han".


      Bé aqui ho deixo, i com ja he dit: BONES VACANCES A TOTHOM!!!!

      Elimina
  9. Tot i que ens ens vareu dir una mentida amb la reunió de la cohesió i la creació, agraeixó que ho fessiu perquè va ser una nit inolbidable. Gràcies per aquests moments que hem viscut junts, no us oblidaré,

    Ona

    ResponElimina
  10. *Indescribtible*

    TOT ha estat FAN-TÀS-TIC!!!

    NO us oblidare maii!!!

    ADEUU!! :DDDDDD

    Klaudia

    ResponElimina
  11. No m'ho crec!!!!! 9 anys i ara em de dir adeu? Ara m'ho miro a casa i penso que encara nens de P-3 han de vire aquesta aventura!!!!!!! Aquesta escola es massa!!!!


    Molt bones vacances (o el que queda)!!!!!!:D

    ResponElimina