19 de nov. 2014

QUE VE LA POLICIA!!!

No us espanteu!!!

No us espanteu, no ens han vingut a dur a comissaria per res que haguem fet... Han vingut a fer una xerrada per ensenyar-nos a fer un bon ús de la bicicleta quan les fem servir per circular per la ciutat i a explicar-nos les normes més importants de trànsit.

Les dues agents que han vingut han explicat, una als vermells i una altra als blaus, que a partir que els nens tenen dotze anys, la bicicleta està considerada un vehicle i que si no el fem servir bé podem tenir o generar molts accidents.

També ens han dit que en cas de circular amb bicicleta i no disposar de carril bici, hem d'anar per la calçada, és a dir, la carretera dins una ciutat.

Hem parlat dels tipus de senyals verticals més importants: les de prohibició, perill, informació i obligació. Després, a través d'unes imatges que ens han passat per pantalla havíem d'exposar com reaccionaríem si anéssim amb bicicleta i visquéssim aquell moment.

Tot això que hem parlat i après avui, ho posarem en pràctica demà. Estigueu atents perquè penjarem fotos ben divertides, segur!!!





Ha estat una formació ben interessant! 

Aina Subirats, Georgina Prats, Nora Reyes, Alba Vilar i Júlia García

5 comentaris:

  1. Jo crec que amb tot el què ens han ensenyat ja em podré treure el carnet de conduïr!!!

    ResponElimina
  2. Segur que demà aprovem la pràctica gràcies a la polícia Laura per aquesta xerrada.

    ResponElimina
  3. I també gracies a la Maite jo m'ho he passat molt bé sentin el que explicava i a l'hora hem a pres a com anar amb bicicleta per el carrer i segur que demà quant ho posem en practica Ens sortira a tots molt bé!!!

    ResponElimina
  4. Glups!! Jo al la practica em vaig saltar un "STOP".

    ResponElimina
  5. Al sortir del cole la policia em va detenir!! Em vaig seltar un STOP!! XD XD

    ResponElimina