29 d’oct. 2014

PER LA CASTANYADA, PANELLETS!!!

Avui dimecres 29 d'octubre a 6è hem fet panellets! Calia que per grups, duguéssim tots els ingredients i estris per fer-los. De fet divendres de la setmana passada els tutors ja ens n'havien parlat i ja vam fer els grups de cuina. Aquell dia ens vam reunir tots a 6è i vam comentar què calia dur i com es feien aquests dolços típics de la Castanyada.

Avui ens hem distribuït 5 grups per cada classe i hem començat a fer-los. Hi havia dos grups que feien panellets de pinyons, dos d'ametlles, dos de coco, dos de xocolata i dos de fruita. Hem estat molt cohesionats a l'hora de fer-los ja que hem estat compartint estris i rient força mentre n'amassàvem la massa i els decoràvem. Ens ho hem passat molt bé.

Ara només caldrà coure'ls, esperem que estiguin molt bons i que divendres ens els puguem menjar en la celebració de la festa de la Castanyada amb els altres alumnes de l'escola.

Foto dels panellets fets abans d'entrar al forn per ser cuits!


Albert Romance i Anna Pedrosa

14 comentaris:

  1. MMMM QUINA BONA PINTA QUE FAN SEGUR QUE ESTAN MOLT BONS

    ResponElimina
  2. Ha sigut molt però molt entretingut, ens hem divertit molt fent els panellets de COCO, ja que hem fet 48 panellets de COCO amb dues safates. ESTAN MOLT BEN FETS COM AQUEST SISÈ!!!

    ResponElimina
  3. Ara només falta que siguin bons, que això és més difícil.

    ResponElimina
  4. I jo també feia els de "COCO" i casi tots els 48 els he fet jo....es broma!!!

    ResponElimina
  5. Hola,sóc el Pablo ,els panellets semblen tant bons que quasi em menjo la pantalla!!!!!!

    ResponElimina
  6. Després de la castanyada que vam passar ahir dubto tornar a passa una altra d'igual. VA SER LA MILLOR. SOU MOLT BONA GENT.

    ResponElimina
  7. jo no he menjant......no m'agraden:)!!!!

    ResponElimina
  8. Vaig tard ja ho se, estaven bonissims tots els panallets i m'ho vaig passar molt bé

    ResponElimina