23 de gen. 2015

PRESENTACIÓ OFICIAL DEL SANTI!

Hola, sóc el Santi Osorio i sóc el nen nou de sisè! Tinc 11 anys i vaig néixer un 23 de juny de l'any 2003 a Colòmbia.
Als 3 anys vaig anar a viure a Itàlia i al cap d'un any de ser allà vaig venir amb la meva família amb vaixell fins a Catalunya. A P5 vaig entrar a l'escola Joan Sallàrès i Pla, on hi vaig trobar molts amics.

Aquest segon trimestre de 6è he començat a l'escola Nostra Llar perquè hem canviat de casa i ara visc molt a prop d'aquí. Estic molt content amb aquest nou col·legi i ja he fet molts nous amics. De gran vull ser futbolista o policia.

M'han ajudat a fer aquest primer escrit personal del bloc, els meus companys de taula, el Marc, la Berta i la Georgina. A la foto hi sortim tots junts.

10 comentaris:

  1. Aquí va el primer comentari:
    No se que fiquar.D'acord:
    No creieu que el Santi te la cara no ho se ESTRANYA a i Georgina es senyalva amb el dit índex.
    "Que la suerte os acompañe "

    ResponElimina
  2. Esteu tots molt guapos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. ESTIC MOLT GUAPO HEEEE!!! :3 :-) GUAPOS TOTS!!!

    ResponElimina
  4. Benvingut Santi!!!! T'ha tocat un grup de companys molt xulo! Aquests nens de 6è són una canya!!!!!

    ResponElimina
  5. Has entrat amb molt bona iniciativa, Santi!!!

    ResponElimina
  6. ESE SANTI COMO MOLA SE MERECE UNA OLA: OOOLA, OOOOOLA, TSUNAMIIIIII!!!!!!

    ResponElimina