17 de set. 2010

Comencem les presentacions!

Hola, em dic Joel, tinc 11 anys i jugo a futbol amb l'equip de la meva escola, que es diu Nostra Llar.
Vaig a 6è, l'últim curs abans de passar a l'ESO.
Des del primer any de la meva vida que cada any, per vacances, vaig a Formentera, una petita però preciosa illa d'aigües cristalines, on hi abunden molt les sargantanes. 


Hola em dic Roger, sóc un nen de cabells curts i marrons. Vaig néixer a casa, tinc una germana més gran que jo i m'agrada molt el futbol, de fet, en faig.
Jo aquest curs espero treure bones notes i passar-m'ho bé per poder passar a ESO tranquil. Crec que amb els mestres que tenim, ens ho passarem molt bé.


Hola jo sóc la Yasmina, una nena mig marroquina i mig catalana.
Tinc una gateta de dos anys i dos peixos. La meva àvia sempre em diu que sóc simpàtica, divertida i estudiosa. Els meus hobbies són escoltar música i jugar amb la meva gateta, la Lluna.


Hola, encara que no em pots veure sencer, jo sóc l'Oriol. Tinc 11 anys, visc a Polinyà i tinc dos germans. Les meves mascotes són 4 gossos, 6 cavalls, 1 burro català, 3 gallines i 2 tortugues. 
Espero que aquest curs em vagi molt bé i tregui bones notes.
Les coses que més m'agraden són jugar a futbol, muntar a cavall i tots els esports en general.
De gran m'agradaria ser ferrer o bomber.


Hola, sóc l'Ariadna. Vaig néixer a Sabadell l'any 1999. Visc a Sabadell i a Terrassa i faig 6è a l'escola Nostra Llar. Faig gimnàstica rítmica a La Romànica i sóc campiona de Catalunya de conjunt.
De gran m'agradaria ser periodista i model.


Jo em dic Jaume. Vaig néixer el 1999 a l'hospital Taulí de Sabadell.
Ara tinc 11 anys i tinc una germana més petita i un germà més gran.
Quan sigui més gran m'agradaria ser actor de Hollywood i anar a fer la volta al món.


Hola, jo sóc el Jordi Valls i visc a Sabadell, al Centre.
Espero que aquest curs ens vagi molt bé a tots, que tots ho aprovem tot i que el curs ens vagi molt i molt bé. A mi m'agrada molt fer Wave, que és com snowboard -que es fa a la neu-, però a l'aigua.




6 comentaris:

  1. HOla nens i nenes de 6è o potser nois i noies de 6è. Què grans que us feu! Espero que compartiu sovint les experiències que dureu a terme aquest curs a través del vostre blog.
    Ànims que només us queden 34 setmanes a la Nostra LLar.
    Molts petonets a tots i totes.
    Lali

    ResponElimina
  2. Sí, sí, no ens deixeu d'explicar el que feu a 6è, el vostre darrer curs al Nostre Llar. Passeu-vos-ho molt bé i encomaneu-nos-ho als més grans :)))

    ResponElimina
  3. Que "wapus" que esteu tots

    Jordi

    ResponElimina
  4. Hola!
    Sóc la mare de la Irina, com ja sabeu. M'han encantat aquestes foros, us fan més interessants encara... I molt xules totes les presentacions.
    Que tingueu un bon curs tots plegats, alumnes i mestres!!

    ResponElimina
  5. Evidentment, volia dir FOTOS. Perdó...

    ResponElimina
  6. CONTINUU AMB LA MATEIXA IDEA D'ABANS.... SOU ELS MÉS GUAPOS DEL MON!!! SOTA EL MEU PUNT DE VISTA ESCLAR!!!!
    ANIMS WAPISSIMS!!!!

    ResponElimina