23 de set. 2010

I uns quants més, va!

Hola, em dic Alba Graells, visc a Sabadell i tinc 11 anys. Aquest curs es presenta molt bo, tot i que em sembla que ens apretaran força amb tants deures. Jo tinc un germà amb qui sempre em barallo, es diu Martí.
A mi m'agrada molt jugar a bàsquet, i per això jugo amb l'equip de Carmelites.











Jo sóc el Dani , tinc 11 anys -vaig néixer un 7 d'abril a l'hospital Taulí-  i visc a Sabadell, al Vallès Occidental. Faig 6è de l'escola Nostra Llar.
M'agrada el futbol.











Hola a tothom!!! Sóc el Bernat Comas i visc a un carrer de Sabadell conegut per ser el més llarg de la meva ciutat. De ben petit vaig anar a l'escola bressol i ara ja faig 6è, on m'he fet el propòsit d'estudiar molt per aprovar amb bones notes.
Jugo de defensa a l'escola de futbol del Sabadell.
M'agrada viatjar i de gran m'agradaria ser periodista o metge.











Hola! Em dic Maria Alberich i faig 6è. Tinc 10 anys i sóc la més petita de tota la classe, ja que faig anys el 13 de desembre.
M'agraden molt els animals, especialment els dinosaures. Jo tinc dos conills que són dues boles de pèl.
També m'agrada mirar la tele, banyar-me a la piscina i fer potingues -experiments fastigosos-.
Tinc una germana més petita que es diu Laura i és molt "tremenda".
Crec que aquest any serà molt emocionant!











Hola, jo sóc el Ton. Sóc entremaliat, bromista i rialler. Les meves aficions són el Barça de futbol, l'handbol i jugar a les construccions.
Jo espero que aquest curs sigui el millor de tots. També espero treure bones notes i tenir els millors mestres.
Doncs apa, endavant, 6è!











Hola a tots. Em dic Eduard, pels amics, l'Edu. Tinc 11 anys i vaig néixer un 23 de febrer del segle passat! M'agrada la tecnologia.
Tinc una gossa que es diu Queca que té quatre mesos.
Espero que aquest curs sigui fabulós!!!











Hola, jo sóc l'Albert.
Visc a Sabadell des que hi vaig néixer, l'any 1999.
Estudio a l'escola Nostra Llar.
M'agrada llegir i de gran m'agradaria ser actor.

6 comentaris:

  1. Salutacions a la clase mes mediatica de tota l'escola. Aquest mati us he escoltat a Radio Sabadell. Sou una colla genial !!! i com diu l'Anna "Que guapos/as que sou TOTS !!!"

    ResponElimina
  2. Hola 6è. Sou genials.
    Un favor a tots i totes, perquè no pengeu un article amb l'enregistrament que heu fet aquest matí sispli. Tot i que estava avisada se m'ha passat per alt!

    ResponElimina
  3. Estem quedant molt bé tots.
    HI espero que tots hi seguim quedant bé.

    ResponElimina
  4. REALMENT SOU MOLT, PERÒ QUE MOLT GUAPOS!!!!!
    QUE DIC GUAPOS!!! SOU GUAPISSIMS!!!!!

    ResponElimina