20 de set. 2010

Ja tornem a ser aquí...!

Hola em dic Nil Mataix, i tinc 11 anys. Vaig néixer al 28 de setembre a Barcelona. Visc a Sabadell, m'agrada molt jugar a basquetbol i a futbol. M'agrada molt pujar una muntanya  que es diu Montarto i també m'agraden les tempestes. De gran m'agradaria ser jugador de basquetbol professional o arqueòleg.










Hola, em dic Anna Muñoz, tinc 10 anys, però aquest 29 de Novembre en faré 11.
Vaig néixer a l'hospital Taulí, on hi treballa la meva mare i ara també el meu pare.
Vaig anar a la guarderia la Romànica.
Visc a Sabadell.
M'agrada escoltar música a l'ordinador i tocar el violí.
Jugo a bàsquet i els meus germans David i Marc, també.
Tinc els ulls blaus i verds i el cabell llarg, estirat i castany.
M'encanten els braçalets, i el Robert Pattison en els llibres de la saga Crepúsculo.
 La meva pel·lícula preferida és Eclipse.
Durant les vacances vaig a Vinuesa, un poble a 34 km de Sòria.Allà és on va néixer el meu pare.Vinuesa, és preciós, hi ha molts llocs per visitar i també un pantà que es diu "Embalse de la Cuerda del Pozo".
Ja no tinc més per explicar. Adéu!!










Sóc l'Àlex tinc 11 anys i visc a Sabadell .Crec que aquest any a 6è ens ho passarem bé i patirem una mica amb el ritme. Els meus hobbies són jugar a futbol i els jocs de taula.Adéu!!










Hola, em dic Jordi Rodríguez, vaig a 6è de l'escola Nostra Llar, a Sabadell i tinc onze anys.
Sóc un fanàtic de les tortugues, són el meu animal preferit, m'agraden totes les espècies de tortugues.
Jo crec que aquest últim any a aquesta escola tant meravellosa anirá molt bé.
Quina llàstima que ja ens n'haguem d'anar de l'escola!!










Hola, sóc l'Anna Merino i vaig néixer el 21 de Maig de 1999 a Barcelona. Actualment visc a Sabadell, i vaig a sisè de l'escola Nostra Llar.
M'agrada l'ordinador, ballar, cantar, nedar, cuinar i moltes més coses.
Els meus llibres preferits són els de la saga Crepuscle, Ales, Tremolor i El Gran Diari de Carlota.
Tinc un germà que es diu Pau i juga a bàsquet.
De vacances vaig a Roses, a l'Alt Empordà, on els meus avis hi tenen un pis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada