31 d’oct. 2012

A 6è, PANELLETS I CASTANYES!!

Bon dia blocaires!
A 6è aquesta setmana estem de ple amb la festa de la Castanyada!!! Dilluns tarda, per grups, vam fer panellets! En vam fer de xocolata, coco, pinyons, ametlles... Cadascú va portar algun ingredient i vam transformar la classe en un taller de cuina. Després algú de cada grup va endur-se'ls a casa per coure. El resultat va ser uns panellets que prometen molt. Ja us direm alguna cosa quan els haguem tastat.

Avui, 31 d'octubre, hem portat castanyes i n'hem omplert dos cabassos plens. De nou repartits en grups, ens hem distribuït per totes les classes de l'escola vestits de castanyers i castanyeres a recollir les castanyes de tota l'escola. Ara s'estan esperant al vestíbul per tal de ser menjades, junt amb els panellets, aquesta tarda.
Només esperem que la pluja no desllueixi la festa!

Bona Castanyada a tothom!!!

Aleix Medina, Anna Cardona, Àngel Costa, Pau Pujol, Ivet Argemí, Alba Murcia i Núria Haro.


17 comentaris:

  1. Sí, ha estat molt divertit!!!!! Jo com a mínim m'ho he passat genial amb els meus companys i companyes fent panellets!!!!!!!! La veritat és que la classe si que semblava la cuina d'un restaurant!!!!!!

    ResponElimina
  2. els panallets estaven extremadament vons!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. Jo encara diria més... Més que Bons, BONÍSSIMS!!!!

    ResponElimina
  4. Que bona pinta,quina pena que els pares no podem menjar-ne!!!

    ResponElimina
  5. Segur que deuríen estar boníssims !! Esther c.

    ResponElimina
  6. Va ser molt guai fer panallets, i ens van quedar boníssims!!!!!

    Marina

    ResponElimina
  7. M'ha agradat molt fer els panellets i encara m'ha agradat més menjar-me'ls.
    Estaven boníssims!!!!
    La fessta de la Castanyada va se un exit i tota l'escola ho va disfrutar.

    ResponElimina
  8. ESPERO QUE A L'INSTITUT TAMBE FEM COSES TANT DIVERTIDES!!!!! :)

    ResponElimina
  9. va ser superdivertit em va agradar molt !!!!!!!!!!!!
    va ser molt guai fer-los per què se t'enganxava la massa als dits i era una mica fastigos però molt txulo
    estic amb la idoia i tant ! a mi també m'agradaria fer-ne a l'institut

    ResponElimina
  10. FELICITO A TOTS ALS GRUPS DE 6è PER AQUEST GRAN TREBALL DE FER PANALLETS COM AQUESTS QUE ESTAVEN MOLTS BONS

    ESPERO QUE FEM COSES AIXI AQUEST ANY!!! ;D

    ResponElimina
  11. Ostres si van estar bons, més ven dit no van estar bons... Van estar boníssimsssss. En mejaria sense parar, durant tota la meva vida!!!

    ResponElimina
  12. Hola sóm l'Alba i la Sira,
    Estem molt orgulloses del trevall dels panellets... Van quedar deliciosos!!!
    Mmmmmmmm

    ResponElimina
  13. ESTABEN SUPER BONS ELS PANALLETS FEIES SUPER BONA PINTA!!
    (SOBRETOT ELS DE 6È !!)
    NÚRIA :)

    ResponElimina
  14. Quin dia més guay vem fer panellets i sobretot en ho vam passar d'allò més bé

    ResponElimina
  15. estaven super bons els panallets encara tinc el recort de aquell gust de pinyons de xocolata...
    (però no ens enganyem els de 6è eren els mès bons !!!)
    Núria :)

    ResponElimina
  16. molt bon treball us felicito a tots !!
    (de part de l'Anna Secall)

    ResponElimina
  17. Estic d'acord amb tú Núria tens tota la raó en vam posar les botes amb aquests panellets!MMMMMMMMMMMMMM! Estaven boníssimmmmms!!!!

    ResponElimina