18 d’oct. 2012

MEGA SORTIDA A LA MOLA I AL MONTCAU!!!

Hola blocaries, ahir dia setze d’octubre vam conquerir els cims de la Mola i el Montcau fent una llarga travessa de vuit hores intenses i divertides. Els tres profes acompanyants dels protagonistes d’aquest mateix bloc han estat: la  Marta Pont, en Javi Barba i el Joan Esteve “com a guia”.
Primer de tot vam agafar l’autocar  que ens va portar  fins al Coll d’Estenalles on vam començar l’excursió cap al Montcau. Quan ja érem al cim, vam fer una  classe de geografia, gràcies a les precioses vistes que es podien observar. Més tard, després d’esmorzar, vam començar la travessa fins la Mola, on ens vam dividir en grups per dinar i vam jugar una estona, recuperant forces per la baixada de la Mola. Tot just a baix ens esperava l’ autocar per la tornada a Sabadell.
Aquell dia vam fer molta pinya i cohesió i el més important ens ho vam passar d’allò més bé.

Fins la pròxima!
Mireia Lorente, Arnau Deu, Eduard Roig, Berta Expósito, Andrea García i Ion Serra

Els GRANS de la sortida d'ahir, Javi, Joan i Marta us volem felicitar pel vostre esperit aventurer, les ganes d'ajudar-vos els uns als altres, l'entusiasme que es va respirar durant tot el dia i per l'esforç excursionista que vau posar-hi!!! Com hi ha escrit a les aules, un gran pas per sisè, un petit pas per la humanitat i endavant i a tota màquina!!!

1. Va ser molt xula la sortida!!!! Hos ho recomano!

2. Ens ho vam passar...PIPA!!
    M'agraderia repetir-la !!

3. Em va encantar molt la sortida, tot i que per alguns va ser moooolt cansada, lo important es que tots ens ho vam passar be i que vam fer cohesió de grup.
    M'agraderia repetir-la com a dit la Sira!!

4. Em va agradar aquesta excursió perque vem fer molta pinya i vem fer un gran esforc per parlar amb gent que no conexiem gaire i aixó es lo que va fer especial aquesta sortida

5. A mi el què 'ha agradat molt són les fotos, les vostres i les artístiques del paisatge, les pedres del camí, el cel, el sol, el monestir ... totes molt maques. felicitats al fotograf !!

6. Uaaaau! Quins records! :D És genial!:) Maquíssimes les fotos!

7. va costar... però va valdre la pena!!!!!!!!!!!

8. tots o vem fer molt be, i o vem disfrutar!

9. Les fotos molt xules, i l'experiència segur que millor !!!! Es un paratge molt bonic, val la pena pujar-hi de tant en tant ! !!!!!!!!!