4 d’oct. 2012

I ARA, 6è A!!!

Hola som el Marc , l’Aleix, la Carme, i la Maria.
Fem  6è A i anem a l’escola nostra llar, aquest es l’últim curs de l’escola i encara que ens facin estudiar sabem que serà molt divertit. A tots quatre ens agrada molt fer educació física i anglès encara que siguem 6èA i 6èB ens agrada molt fer activitats juntes amb les dues  classes perquè  tots som 6è!




Som alumnes de 6èA. Els nostres noms són Eric C., Joan M., Pol B., Judit M. i Laia G.

Les nostres aficions son:
Eric: El futbol i la bicicleta.
Joan: El futbol i el volleyball.
Pol: L’handbol i el futbol.
Judit: Estar amb els amics i les amigues.
Laia: El bàsquet i estar amb els amics i les amigues.
Esperem que aquest any sigui especial i el millor de tots.




Hola blocaires!
Som el Borja, la Júlia, l’Ariadna, el Marc P. i el Pau D., i som nens i nenes de 6è A.
Aquest curs està sent molt divertit perquè tenim la Marta Pont i el Javi Barba, els millors professors!
Algunes de les nostres aficions són: bàsquet , teatre, hoquei, pàdel, tenis, música, aeròbic, equitació, futbol i moltes coses més.
Esperem que aquest curs sigui el més especial perquè serà el definitiu.


Adéu i fins un altre que segur que d’aquí aviat us tornarem a escriure!!!




Som quatre alumnes de sisè A de l’escola Nostra Llar. Ens diem Pau P., Arnau D., Mireia L. i Dylan Mc.

Dylan: el meu hobby són les mates i els videojocs. El meu menjar preferit és la pasta italiana i m’agrada molt bola de drac GT i Detectiu C.
Arnau D: els meus hobbys preferits son l’handbol, esquiar i la natació. Els meus menjars preferits provenen d’Itàlia.
Pau: el meu hobby que estimo més és el futbol i també m’agrada molt bola de drac i el Detectiu Conan. El menjar que m’agrada més és la paella d’arròs i els canalons.
Mireia: els meus hobbys són el Karate i la natació. El meu menjar preferit és l’amanida i la meva sèrie preferida és “les espies de veritat”.



Hola, som nens i nenes de 6èA de l’escola  Nostra Llar, de Sabadell. Ens  diem Ivet, Anna, Alejandro i Noa.
Ens agrada molt treballar tot i que de vegades xerrem molt. Les nostres aficions són: ballar, cantar, nedar, jugar i dibuixar.
Ens agrada molt el nostre professor, el Javi Barba.




Hola blocaires,
Som l’Andrea , la Irene, el Gerard i l’Eduard de 6èA. En aquest curs farem 6è i estem súper motivats per començar.  Les nostres aficions són les següents:
Eduard: M’agrada jugar al joc d’ordinador de EDGEWORLD i també a futbol sala.
A mi m’agraden molt els crepes i la pizza.
Gerard: A mi també m’agrada jugar a EDGEWORLD però m’encanta el bàsquet.
El meu menjar preferit són els macarrons, m’encanten!!!!!!!
Irene: A mi m’agrada molt ballar, pintar i m’encanta jugar a basquet.
A mi m’agrada molt la pizza i tot tipus de pasta!!
Andrea: M’agrada jugar a bàsquet, fer bromes i passar- ho genial amb els amics.
El meu menjar preferit són els espaguetis.





5 comentaris:

  1. Estic d'acord amb vosaltres, Maria, Carme, Aleix i Marc!!
    Tots formem un 6è!!!!!!

    ResponElimina
  2. molt originals les presentacions!!

    ResponElimina
  3. Està molt bé pero alguna foto una mica moguda

    ResponElimina
  4. Quines presentacions més divertides i quin blog més maco!
    Fa molt de goig i es veu que treballeu moltíssim!

    Segur que aquest curs us anirà molt bé amb tantes ganes com hi poseu!

    ResponElimina